پیام مسئول خانه هلال دیشموک در پی فرارسیدن سوم خرداد روز “آزاد سازی خرمشهر”
پیام مسئول خانه هلال دیشموک در پی فرارسیدن سوم خرداد روز “آزاد سازی خرمشهر”
مالک آهنگ سردبیر پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک و مسئول خانه هلال دیشموک در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، فرارسیدن سوم خرداد "روز آزادسازی خرمشهر" را تبریک گفت.

 

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، متن پیام مالک آهنگ به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با طلوع سومین روز خرداد، گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا” بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین‌انداز می‌شود، روزی که فرشتگان زمینی با دستان خالی به حبل‌المتین الهی متصل شدند

و مژده فتح الهی را به ودیعه گرفتند تا مشتی از خاک وطن به دستان نامحرمان آغشته نشود

و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب: “خرمشهر را خدا آزاد کرد.

روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از استقامت و پیروزی ملت، در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌ دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

این رخداد بزرگ فراتر از یک حادثه تاریخی، منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را ورای یک شهر و نقطه جغرافیایی، تاریخ مجسم مقاومت ملت، پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد.

اینک با گذشت سالها از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، بسیار الهام بخش و درس‌آموز است.

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده ازخودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی “سوم خرداد” است.

یاد و خاطره “شهدای خونین شهر” را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم در حفظ و حراست از این کیان پرمهر، که با خون جوانان این سرزمین آغشته شده است، امانتداران صالح و شایسته‌ای باشیم.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : وحید آهنگ