پیام سید محمد موحد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
پیام سید محمد موحد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

ن و القلم و ما یسطرون

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در تقویم جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده است. این نامگذاری بهانه و فرصت ارزشمندی برای پاسداشت اهل قلم و تجلیل از مقام شامخ تمام انسان های فرهیخته عرصه اطلاع رسانی و به عبارتی روز احترام به روشنگری و آگاهی بخشی و حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات دقیق ،سریع و شفاف و روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است .بی شک خبرنگاران زبان گویا ،دیده بان امین و وجدان بیدار جامعه در عرصه های مختلف و تصویر گر زمان خود بوده و عصاره عشق و علاقه به مردم و کشور را در گفته ها و نوشته ها و روایت های خود جاری و ساری می سازند.مطالبه گری و حق گویی توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ و فداکاری سترگی است به گونه ای که می‌توان گفت بخشی از سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه ،این روز را به تلاشگران فهیم و سخت کوش عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم عزت ، تلاش و اهتمام مسئولانه انان را در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی مسئلت دارم.

سید محمد موحد

نماینده مردم شریف کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ