بانوی یاسوجی در امامزاده سید محمید(ع)چاروسا شفا یافت+فیلم
بانوی یاسوجی در امامزاده سید محمید(ع)چاروسا شفا یافت+فیلم
بانوی یاسوجی که مدت ها بود قدرت تکلم خود را از دست داده بود شب گذشته در حرم امامزاده سید محمود در روستای بی سیدون چاروسا شفا یافت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، صبح جمعه کلیپی مبنی بر شفا یافتن بانوی یاسوجی در حرم امامزاده سید محمید (محمود) علیه سلام چاروسا در فضای مجازی به صورت گسترده انتشار یافت.

در این کلیپ خانمی که شفا یافته است اظهار کرده که به مدت چند هفته قدرت تکلم خود را از دست داده بود و با وجود اینکه سراغ دکترهای زیادی رفت اما بهبود پیدا نکرد و پس از ناامید شدن از همه جا روز گذشته به امامزاده سید محمید در هفت کیلومتری قلعه ریسی می آید و شب را در آنجا اقامت می کند و پس از چند ساعت قدرت تکلم خود را بدست آورد.

موسوی خادم حرم امام زاده سید محمید (ع) با تایید خبر شفای بانوی یاسوجی گفت: ساعت ۲۲ پنج شنبه شب خانواده ای جهت زیارت به دفتر حرم مراجعه کردند.

یکی از اعضای خانواده شرح حال بیمار را توضیح داد و اصرار داشت با توجه به اعتقادی که به امام زاده سید محمید(ع) داریم این بیمار امشب در کنار ضریح باشد. با توجه به اینکه درب زیارتگاه در ساعت ۲۰شب به بعد بسته می باشد به خانواده اعلام کردیم که اتاق در اختیارتان می گذاریم فردا زیارت کنید که خانواده قانع نشدند و اصرار داشتند امشب در کنار ضریح باشند بعد از اصرار زیاد اجازه دادیم که تا اذان صبح در کنار ضریح باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه زوار در حال استراحت بودند خانواده بیمار بعد از شفا یافتن در ساعت ۲۴ نیمه شب مراجعه نکردند و بعد از اطلاع به دفتر حرم موضوع را پیگیری کردیم و بعد از تایید شفای بیمار در ساعت ۸ صبح از طریق بلندگوی حرم موضوع را اطلاع رسانی کردیم .

آستان مقدس امامزاده سید محمود(محمید) در شیبی ناهموار در دامنه کوه بی‌سیتون (بی‌سیدون چاروسا) از دهستان طیبی سر حدی غربی، بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه، با ارتفاع ۱۱۹۰ متر با سطح دریا، با فاصله ۷ کیلومتر با شهر قلعه‌رئیسی و ۷۵ کیلومتری دهدشت مرکز کهگیلویه واقع شده است.

بنابر مشهور این امام زاده دارای معجزات و کرامات فراوانی بوده و همچنان هم مومنان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برای توسل به ایشان در تمام طول سال مسافر آستان مقدس او هستند.

این امامزاده یکی از مشهورترین بقاع متبرکه استان بوده که از زمان‌های گذشته مورد توجه مردم با ایمان و مکانی برای تمسک و توسل اهل معرفت بوده و سالیان سال این مکان مقدس معیادگاه و زیارتگاه عاشقان فراوانی بوده است.

  • نویسنده : مالک آهنگ