پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت پزشک مدافع سلامت
پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت پزشک مدافع سلامت
اینجانب فقدان تاثر برانگیز این مدافع عرصه سلامت را به خانواده محترم این شهید،جامعه پزشکی و درمانی و مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان معزا و همکاران عزیزش صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.
به گزارش راک نیوز متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
خبر درگذشت پزشک فداکار مرحوم دکتر محمد زارعی از پزشکان خدوم و خوشنام کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ، موجب تأسف و تالم بسیار گردید.
بی شک هیچ گاه این مجاهدت ها و رشادت های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا از اذهان پاک نخواهد شد و مردم این سرزمین همواره قدردان این بزرگ مردان و شیر زنان دیار خود در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند.
مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد ، از شما عزیزان تقاضامندم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و توجه به هشدارهای ستاد ملی کرونا یار و یاور کادر درمان در این شرایط سخت باشیم.
اینجانب فقدان تاثر برانگیز این مدافع عرصه سلامت را به خانواده محترم این شهید،جامعه پزشکی و درمانی و مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان معزا و همکاران عزیزش صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
سید محمد موحد
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده

  • نویسنده : وحید آهنگ