پیام تسلیت مسئولان و شخصیت ها در پی درگذشت پدر شهید والامقام غلامرضا پیلسته
پیام تسلیت مسئولان و شخصیت ها در پی درگذشت پدر شهید والامقام غلامرضا پیلسته

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک به شرح زیر است: «انالله و اناالیه راجعون» پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ درگذشت مرحوم مشهدی حسین پیلسته  پدر گرامی شهید غلامرضا پیلسته موجب تاثر و تالم اینجانب گردید. این پدر بزرگوار با تقدیم فرزندش وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید. بی […]

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون»

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ درگذشت مرحوم مشهدی حسین پیلسته  پدر گرامی شهید غلامرضا پیلسته موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

این پدر بزرگوار با تقدیم فرزندش وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید.

بی شک در دامان پرمهر و در سایه تعالیم چنین والدینی است که فرزندان پاک و اسطوره های واقعی پهلوانی و پایمردی رشد و نمو می یابند.

اینجانب مصیبت وارده را  به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات وبرای بازماندگان صبرجمیل خواهانم.»

قدرت افسانه رئیس کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک

 

…….

پیام تسلیت جبار  فاطمی کیا رئیس سابق اداره برق دیشموک …

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندوهبار مشهدی حسین پیلسته، پدر بزرگوار، صبور و فداکار شهید والامقام غلامرضا پیلسته را به خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت گفته ، از خداوند متعال، رضوان الهی، علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مومن و گرانقدر با ارواح طیبه فرزندان عزیز و حماسه آفرینش را طلب می کنم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

جبار فاطمی کیا رئیس سابق اداره برق دیشموک

………..

متن پیام فرمانده کل سپاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت مرحوم “مشهدی حسین پیلسته” والد ارجمند شهید گرانقدر دفاع مقدس غلامرضا پیلسته موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزند مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار منطقه شد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور را به بیت مکرم شهید و مردم شریف و انقلابی بخش دیشموک تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت حسین بن علی (ع) و فرزندان عزیزش و صبر و شکیبایی و سکینه قلبی بازماندگان و وابستگان را طلب می کنم.

سید غلام حسن درسته مسئول سازمان تبلیغات اسلامی بخش دیشموک

انتهای پیام/م: آ