پیام تسلیت امام جمعه دیشموک در پی درگذشت پدر شهید والامقام غلامرضا پیلسته
پیام تسلیت امام جمعه دیشموک در پی درگذشت پدر شهید والامقام غلامرضا پیلسته
درود خدا بر پدرانی که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمودند تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد

به گزارش خبرنگار خبر دیشموک، «حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند» با صدور پیامی، درگذشت پدر شهید والامقام غلامرضا پیلسته را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت امام جمعه دیشموک به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهید گرانقدر غلامرضا پیلسته

سلامٌ علیکم:

درود خدا بر پدرانی که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمودند تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

مرحوم «مشهدی حسین پیلسته» پدر شهید سرافراز «غلامرضا پیلسته» پس از سال‌ها صبر و بردباری در غم فرزند شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت و به فرزند شهیدش ملحق شد.

به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم شهید پیلسته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

ان‌شاءالله روح پدر شهید در این ایام با سالار و سرور شهیدان محشور گردد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک

…………………………………………………………………………………

پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک به شرح زیر است:
?
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده و بستگان محترم و مکرم شهید پیلسته:

سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «مشهدی حسین پیلسته» پدر شهید والامقام «غلامرضا پیلسته» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
.
ستوانیکم پاسدار کریم انصاری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک
?

پایان پیام/م:آ