پیام تبریک مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
پیام تبریک مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و با آن می توان فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی کشورمان را در جهان معرفی نماییم و امروزه ورزش موتور تولید عزت و امید در کشور است.

پیام مسئول نمایندگی ورزش و جوانان دیشموک به مناسبت روز و هفته تربیت بدنی به شرح ذیل است:
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‍ روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.
ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و با آن می توان فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی کشورمان را در جهان معرفی نماییم و امروزه ورزش موتور تولید عزت و امید در کشور است.

این هفته فرصتی است برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی است برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده ها‌.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از حمایت ها و همکاری های نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به ویژه مدیر جهادی و پرتلاش آن جناب آقای مختاری نهایت تقدیر و تشکر را دارم و هفته تربیت بدنی «۲۶ مهر لغایت ۲ آبان ماه» را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، کارکنان ادارات ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هئیت های ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان،پیشکسوتان، داوران، مربیان، دبیران ورزش، خیرین ورزش، فارغ التحصیلان تربیت بدنی و ورزش، تماشاگران، رسانه های ورزشی و به ویژه جامعه ورزش بخش دیشموک تبریک عرض می نمایم و برای همه آن ها از خداوند آرزوی سربلندی و پیروزی در میادین ورزشی را مسئلت می نمایم.

رحمان اندیک مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک