پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها به مناسبت روز شهرداری‌ و دهیاری ها
پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها به مناسبت روز شهرداری‌ و دهیاری ها
جبار روشن مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۴ تیر روز شهرداری‌ و دهیاری ها را تبریک گفت:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ جبار روشن مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی مشترک چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ و دهیاری ها را تبریک گفتند.

 

🔹متن این پیام به شرح زیر است:

نام گذاری چهاردهم تیر ماه، به عنوان روز شهرداری و دهیاری با هدف آشنایی جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، افزایش همدلی و تعامل مردم و مدیریت شهری وروستایی فرصتی ارزشمند ‌است تا از فعالیت های بی وقفه و خالصانه خادمان مردم در عرصه های مختلف( دهیاری  و شهرداری‌های)، مدیریت شهری و روستایی قدردانی و تجلیل شود.

شهرداری و دهیاری به منزله یک نهاد عمومی ساختاری خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم دارد که برای پیمودن مسیر توسعه‌یافتگی و پویایی، نیازمند عزم و اراده جدی هستند تا با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و وضعیت مطلوبی برای مردم فراهم کنند.

 

ضمن تبریک این روز به شهرداری  و دهیاری های استان کهگیلویه و بویراحمد و  تقدیر از زحمات همه عزیزان؛  توفیقات روز افزون همراه با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان این عرصه، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ