پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
پیام تبریک امام جمعه دیشموک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
ماهی که در آن شما را به مهمانی خدا دعوت کرده اند و شما در آن از اهل کرامت خدا شده اید. نفس‌های شما در آن ثواب تسبیح و ذکر خدا دارد و خواب شما ثواب عبادت اعمال شما در آن پذیرفته است

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ پیام تبریک امام جمعه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان.

«شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن»

پیامبر اکرم صلی الله علیه واله در جمعه آخر ماه شعبان که به خطبه شعبانیه معروف است در مورد فضیلت ماه رمضان فرمودند:
«هُوَ شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَی ضِیَافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ کَرَامَةِ اللَّهِ أَنْفَاسُکُمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکُمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُکُمْ فِیهِ مَقْبُولٌ وَ دُعَاؤُکُمْ فِیهِ مُسْتَجَابٌ فَاسْأَلُوا اللَّهَ رَبَّکُمْ بِنِیَّاتٍ صَادِقَةٍ وَ قُلُوبٍ طَاهِرَةٍ أَنْ یُوَفِّقَکُمْ لِصِیَامِهِ وَ تِلَاوَةِ کِتَابِهِ.»

ماهی که در آن شما را به مهمانی خدا دعوت کرده اند و شما در آن از اهل کرامت خدا شده اید. نفس‌های شما در آن ثواب تسبیح و ذکر خدا دارد و خواب شما ثواب عبادت اعمال شما در آن پذیرفته است و دعا‌های شما مستجاب، پس، از پروردگار خویش با نیت‌های راستین و دل‌های پاک، بخواهید که توفیق روزه این ماه و تلاوت قرآن در آن را به شما عنایت فرماید.
خواب روزه دار عبادت،نفس کشیدن تسبیح ،عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است.”

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران را خدمت شما مردم خوب تبریک عرض میکنم.

باران رحمت ماه شعبان روبه پایان است شاید شعبانی دیگر نباشیم و نتوانیم زیر باران رحمت الهی قلبهای غبار گرفته مان راشست و شو دهیم،
بشتابیم زیرباران رحمت شعبان،رمضان راجشن بگیریم.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه مردم بخش دیشموک در ماه شعبان،از خداوند متعال خواستار قبولی اعمال عبادات شما وآرزوی قبولی برای میهمانی ماه رمضان را دارم.

در این شرایط خاص که ویروس کرونا برای ماه مبارک رمضان رقم زده و مساجد و جماعت و دعای دسته جمعی ممنوع شده؛ان شاءالله با توسل به اهل بیت پیامبراکرم( ص) و ختم قرآن و توجه به تفسیر برای ظهور منجی عالم بشریت( امام زمان عج)و رفع گرفتاری مسلمانان و تمام بشریت دعا کنیم و به خودسازی بپردازیم.

ان شاءالله که با خودسازی و ساختن جامعه تمدن ساز زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنیم عاقبت بخیر باشید.

التماس دعا
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند
امام جمعه دیشموک