پیام امام جمعه دیشموک در آستانه همایش بزرگ امامزاده میرسالار (ع)+زمان
پیام امام جمعه دیشموک در آستانه همایش بزرگ امامزاده میرسالار (ع)+زمان
همایش بزرگ امامزاده میرسالار (ع) 23 شهریورماه 1403 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ این همایش روز جمعه۲۳شهریور ماه در آستان مقدس امامزاده میرسالار (ع) واقع در بخش دیشموکِ شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

 این همایش ۳۸ مین همایش گرامیداشت مقام آن امامزاده جلیل القدر است.

امام جمعه دیشموک اظهار داشت :  همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) هر ساله با استقبال چشمگیر ارادتمندان به اهل بیت و سادات این امامزاده از اقصی نقاط کشور همراه است.

ایشان امامزادگان را بهترین مکان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و با اشاره به برکت وجود امامزادگان در شهرستان کهگیلویه، بیان کرد: باید از ظرفیت این اماکن برای جذب جوانان به فعالیت های مذهبی و فرهنگی بهره برد.

حجت السلام راوند خاطرنشان کرد : این کار از برنامه های خوب و مثمرثمر می باشد که همه ساله با درایت و تدبیر مسئولان و مردم، علی الخصوص سادات جلیل القدر و عظیم الشان اجراء می شود.

وی با بیان اینکه از نکات مثبت این همایش، وحدت و همدلی و همبستگی است؛ اذعان داشت : با حضور تمام مسئولان و صاحب نفوذها در این همایش میتوان پیرو آن کارهای فرهنگی و عمرانی خوبی را پیگیری و به سرانجام رساند.

وی در پایان متذکر شد : باید هم سادات امامزاده میرسالار علیه السلام و  مردم  با مساعدت های خویش به عمران و آبادی امامزاده کمک نمایند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ