واکنش بنیاد مستضعفان به خبر توزیع کارت هدیه ۵میلیونی بین روحانیون
واکنش بنیاد مستضعفان به خبر توزیع کارت هدیه ۵میلیونی بین روحانیون
صفحه رسمی بنیاد مستضعفان در فضای مجازی اعلام کرد: از ابتدای کرونا، ۳۳۰ میلیارد تومان کمک های بنیاد در اختیار اقشار محروم جامعه قرار گرفته است

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  در پی انتشار برخی ادعاها از سوی رسانه های معاند مبنی بر توزیع کارت های هدیه ۵ میلیونی این نهاد بین روحانیون، بنیاد مستضعفان در اطلاعیه ای این ادعاها را تکذیب کرد.

صفحه رسمی بنیاد مستضعفان در فضای مجازی اعلام کرد: از ابتدای کرونا، ۳۳۰ میلیارد تومان کمک های بنیاد در اختیار اقشار محروم جامعه قرار گرفته است.

براساس گزارش این بنیاد،‌ از مددجویان و کولبران تا دستفروشان و غسال ها، حتی زندانیان. کمک های موثری دریافت کرده اند و معاندان برای بی اثر کردن این اقدامات بنیاد، بارها اقدام به دروغ پردازی کرده اند که این بار نیز توزیع کارت هدیه ۵ میلیون تومانی به روحانیون را مطرح کردند.

به گزارش راک نیوز،‌ کمک‌های این نهاد برای جبران تبعات اقتصادی شیوع کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ تا اواخر مهرماه ۹۹ به بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید که به صورت کمک‌های نقدی و وام اختصاص یافت. به گفته رئیس این بنیاد، کمک ها تا پسا کرونا نیز ادامه خواهد داشت تا با تخصیص این کمک ها، از فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا کاسته شود./ایرنا

  • نویسنده : مالک آهنگ