هیچ مسئولی مبرا از نقد نیست / پروژه‌های خوزستان باید افتتاح شوند
هیچ مسئولی مبرا از نقد نیست / پروژه‌های خوزستان باید افتتاح شوند
استاندار خوزستان گفت: هیچ‌کدام از مسؤولان نباید خود را مبرا از نقد بداند، همه ما وظایفی داریم که باید به آنها عمل کنیم.

به گزارش خبر دیشموک، صادق خلیلیان عصر امروز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان خوزستان اظهار کرد: مسیر برون رفت از مشکلات استان باز است، پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر باقی مانده‌اند، باید به بهره‌برداری برسند.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت توسعه‌یابی خوزستان افزود: توسعه استان را جدا از توسعه کشور نمی‌دانیم؛ البته باید به مسائل استان پرداخته شود چون توسعه خوزستان باعث توسعه کشور می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هیچ‌کدام از مسؤولان نباید خود را مبرا از نقد بداند و همه مسؤولان استان وظایفی دارند که باید به آنها عمل کنند.

وی حواشی موجود در استان را مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت آن دانست و تاکید کرد: حواشی موجود موجب عقب ماندگی استان شده است.

استاندار خوزستان به فعالیت‌های صورت گرفته پس از استقرار دولت اشاره کرد و گفت: با مشاهده فعالیت‌های انجام شده سوال این است که مسؤولان پیش از این چه می‌کردند؟

خلیلیان در رابطه با اقدامات انجام شده در اندیکا پس از زلزله اخیر و آسیب‌های این شهرستان اظهار کرد: محل وقوع این زلزله در چهارمحال و بختیاری بود و اندیکا متضرر از آن شد اما با فعالیت‌هایی که انجام دادیم، توانستیم اعتبارات خوبی را برای بهبود وضعیت این شهرستان و رفع محرومیت از آن دریافت کنیم.

وی خطاب به مدیر کل صدا و سیما خوزستان و معاونانش گفت: نمایش برنامه‌های امیدوارکننده و فعالیت‌های مؤثر در استان را مدنظر قرار دهید، خوزستان استانی با اهمیت و برخوردار است و باید نگذاریم کسی به این استان با چشم دلسوزی نگاه کند.