هیئت اجرایی انتخابات در چاروسا معرفی شدند+ اسامی
هیئت اجرایی انتخابات در چاروسا معرفی شدند+ اسامی
طی یک فرایند رای‌گیری هیئت اجرایی انتخابات در چاروسا معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ هیئت اجرایی انتخابات بخش چاروسا همزمان با سایر هیئت‌های اجرایی استان انتخاب شد.

بیش از ۳۰ نفر از معتمدین بخش در بخشداری چاروسا دعوت شدند و در فضای صمیمی به انتخابات پرداختند و اعضا هیات اجرایی انتخاب شدند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در حاشیه برگزاری انتخابات هیات اجرایی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است تصریح کرد: ابتدا همه باید تلاش کنند تا انتخابات پیش رو یک اننخابات رقابتی سالم همراه با استقبال باشکوه مردم در روز انتخابات باشد.

بخشدار چاروسا بیان کرد: در انتخاب هیئت‌های اجرایی تلاش کردیم از تمامی جریانات سیاسی حضور داشته باشند اما آنچه برای ما مهم بوده سلامت انتخابات است که اولویت دولت مردمی و استاندار استان و فرمانداری کهگیلویه و بخشداری چاروسا هم به تبع آن تلاش شبانه روزی می‌کنیم تا یک انتخابات سالم بدون حاشیه برگزار شود.

وی افزود: امیدواریم افرادی که به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شدند بدون هرگونه سمت و سوی سیاسی تنها به فکر سالم بودن انتخابات باشند که این برای دنیا و آخرت ما مهمتر خواهد بود.

در ادامه با برگزاری انتخابات آقایان ابراهیم موسوی، مصطفی نیکنژاد، محمدحسین خلیلی، شکرالله پیرامون، امین اورنگ، ناصر شایسته، شکیبا و سیدحسن آرمند به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

همچنین آقایان امیدواری، صیادیان، فکوری، حکمتیار و حکمتیان به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در پایان این نشست اعضای معتمدین از انتخاب ۳۰نفره بخشدار چاروسا که از تمامی جریانات سیاسی و منطقه ای بود تشکر کردند و خواستار تلاش برای انتخابات سالم در منطقه شدند.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ