هویت، عزت و استقلال هر مملکتی به بُعد فرهنگی آن جامعه برمی‌گردد
هویت، عزت و استقلال هر مملکتی به بُعد فرهنگی آن جامعه برمی‌گردد
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تقویت جریان فرهنگی و ایجاد شور و نشاط بین اهالی فرهنگ و هنر را دو رسالت مهم رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد.

ه گزارش خبر دیشموک،   امین درخشان در آیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت در باب اهمیت مسئله فرهنگ گفت: امروز همه معادلات جهانی بر مدار فرهنگ می‌چرخد و محال است اقتصاد و سیاست بدون فرهنگ به رشد و ترقی برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هویت، عزت و استقلال هر مملکتی به بُعد فرهنگی آن جامعه برمی‌گردد.

وی افزود: شهرستان کهگیلویه به لحاظ فرهنگ و هنر در استان سرآمد و هنرمندان بزرگی در این منطقه مشغول هستند و این رسالت ما را بیشتر می‌کند.

درخشان از ایرج کاظمی‌جو به عنوان مدیری اجرایی، قوی، هنرمند و تمام‌عیار نام برد و تصریح کرد: خروجی مدیریت قریب به هشت‌ ساله وی این بود که هیچ‌گاه جریان فرهنگی در این شهرستان قطع نشد.

وی بیان کرد: فعال‌ترین جریان جبهه فرهنگی جنوب کشور متعلق به شهرستان کهگیلویه است و این حاصل تلاش‌های مدبرانه کاظمی‌جو است.

درخشان این تغییر مدیریتی را به اصرار آقای کاظمی‌جو عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ جریان و تشکل خاصی در این جا‌به‌جایی دخیل نبوده است.

وی افزود: مبنای انتخاب آقای عبودی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه یک نگاه فرهنگی بود.

درخشان تقویت جریان فرهنگی و ایجاد شور و نشاط بین اهالی فرهنگ و هنر را دو رسالت مهم رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد.
به گزارش فارس، در این آیین از زحمات سید ایرج کاظمی‌جو تقدیر و عبدالکریم عبودی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه منصوب شد.

انتهای پیام/