هشدار به مدیران بی‌نظم در بخش/ تاکید بر حضور منظم مدیران در جلسات و مناسبت‌ها
هشدار به مدیران بی‌نظم در بخش/ تاکید بر حضور منظم مدیران در جلسات و مناسبت‌ها
بخشدار چاروسا گفت: مدیرانی که در جلسه شرکت نکردند باید پاسخگو باشند و افرادی که از سوی مسئولین به عنوان نماینده شرکت می کنند باید اختیار هم داشته باشند و فردی که در جلسه حضور پیدا می کند و اختیاری برای همکاری ندارد حضور او فایده‌ای هم ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نشست هماهنگی برنامه های سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، ایام ارتحال امام راحل و دهه کرامت در بخشداری چاروسا برگزار شد.

 

در این نشست هماهنگی ها جهت برنامه ریزی برای برنامه های مختلف فرهنگی توسط مدیران ادارات اعلام شد.

 

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست به اهمیت روز سوم خرداد اشاره کرد و گفت: عملیات افتخار آفرین الی بیت‌المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه تاریخ، نماد افتخار و منشأ عزت، عظمت و بالندگی ملت ایران و یادآور مقاومت، بصیرت، هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان این سرزمین خواهد بود.

 

وی از مدیران ادارات خواست تا در برنامه هایی که به این مناسبت برگزار می شوند شرکت داشته باشند و از بسیج خواست تا برنامه هایی در این روز هماهنگی کنند و در ادامه به ایام ۱۴و ۱۵ خرداد در ایام سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در سایه هدایت‌های امام عظیم الشأن به شایستگی معنا شد و امروز هم رهبر معظم انقلاب، همان مسیر را ادامه می‌دهند و رهنمودهای ایشان؛ همواره راهگشا و در ایجاد شرایط نوین در کشور تأثیرگذار بوده است.

 

ایزدخواه از کمیته امداد خواست تا در این خصوص برنامه ریزی و برنامه های مختلف را تدارک ببینند و در ادامه از مدیران خواست تا زمینه حضور مردم و کارکنان ادارات در این برنامه ها را فراهم کنند.

 

بخشدار چاروسا در ادامه با تذکری به مدیران اداراتی که در جلسه شرکت نکردند و با تاکید بر نظم در جلسات بیان کرد: مدیرانی که در جلسه شرکت نکردند باید پاسخگو باشند و افرادی که از سوی مسئولین به عنوان نماینده شرکت می کنند باید اختیار هم داشته باشند و فردی که در جلسه حضور پیدا می کند و اختیاری برای همکاری ندارد حضور او فایده‌ای هم ندارد.

 

وی از برگزاری برنامه استقبال از پرچم علی بن موسی الرضا «ع» خبر داد.

 

رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا در این نشست از برنامه های سوم خردادو روز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: آزادسازی خرمشهر در هنگامه‌ای رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران عزیز بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزین ارتش بعثی صهیونیستی صدام بود، اما با پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام در عملیات الی بیت‌المقدس در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱، معادلات جنگ تحمیلی به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام تغییر یافت و حامیان صدام و جهانیان را به حیرت واداشت و این درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس و به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر را برای کشور جاودانه و برای نسل امروز ایرانی که درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه و استکبار است.

 

فرمانده بسیج چاروسا به برنامه های برگزاری در ایام آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: روژه خودرویی، پیاده رویی در روز جمعه تا گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره خانوادگی از مهمترین برنامه های است که به همین مناسبت در چاروسا برگزار می شوند.

 

 

در ادامه هر یک از مدیران ادارات از آمادگی برای همکاری برای برگزاری باشکوه برنامه هیا فرهنگی خبر دادند.

 

خلیلی نماینده آستان قدس رضوی هم از حضور پرچم علی بن موسی الرضا در شهر قلعه رئیسی در روز شنبه خبر دادو گفت: در این اقدام فرهنگی نیاز است همه مردم و مسئولین کمک و همکاری کنند و استقبال باشکوهی از این پرچم داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ