هزینه ۲۰۰میلیاردتومانی برای توسعه زیر ساخت های مخابراتی کهگیلویه وبویراحمد/پیگیری های ستودنی احمدزاده از استان تا مرکز/سفر خدمت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۰
هزینه ۲۰۰میلیاردتومانی برای توسعه زیر ساخت های مخابراتی کهگیلویه وبویراحمد/پیگیری های ستودنی احمدزاده از استان تا مرکز/سفر خدمت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۰
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های مخابراتی استان هزینه شده است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید محمدهادی امیری روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در یاسوج، اظهار داشت: توسعه و تحول های چشمگیری در ادارات، شهرستان ها و دورافتاده ترین روستاهای استان در بحث خدمات رسانی زیرساخت های ارتباطی در مدت یک سال گذشته انجام گرفته است.

وی افزود: مناطق و روستاهای مختلفی در استان که شاید پیش از این توسعه فیبر نوری را دشوار می دیدند اما اکنون از این خدمات بهره مند شده اند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  مناطقی همچون یاسوج به کاکان، یاسوج به سی سخت، دهدشت تا قلعه دختر، یاسوج تا تنگاری، توسعه مرکز لیک به بهمئی و چندین نقطه دیگر در این مدت یکساله از پوشش فیبر نوری بهره مند شده اند و جزو اقدامات شاخص مخابرات استان بوده است.

امیری ابراز داشت: فیبر نوری در مناطق شهری استان ۴۳۰ کیلومتر، ۹۰۰ کیلومتر بین شهری و ۶۰۰ کیلومتر روستایی توسعه یافته است و ۶۸ مرکز روستایی و ۲۱ مرکز شهری در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: ۱۶۰ هزار تلفن نصب شده در کهگیلویه و بویراحمد کار خدمت رسانی به مردم استان را انجام می دهد و ۳۷۷ سایت تلفن همراه در محدوده استان است که کار پوشش ارتباطی را انجام می دهند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مجموع مشترکین تلفن همراه در استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره به مردم استان واگذار شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جد پیگیر تقویت زیرساخت های مخابراتی است

امیری به پیگیرهای مجدانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کمک به رفع موانع موجود مخابرات استان اشاره کرد و اظهار داشت : پیگیری های ایشان از استان تا وزارتخانه سبب شده که تسهیلات خوبی برای تقویت زیرساخت های مخابراتی استان از سوی دولت و وزارتخانه در نظر گرفته شود.

 

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور این روزهای استاندار در نقاط دور افتاده استان و تاکیدشان بر خدمات رسانی در حوزه های مختلف از جمله تسهیل در برخورداری بهتر و کیفی تر ساکنان این مناطق از خدمات مخابراتی و اینترنت پر سرعت موجب دلگرمی این مجموعه و کارکنان خدوم شده است .

۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش مخابراتی

امیری گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

وی افزود: علاوه بر گسترش خدمات مخابراتی در روستاها و مناطق دورافتاده استان، هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان ( بالای ۲۰ خانوار) از پوشش ارتباطی برخوردارند و مابقی نیز به زودی بهره مند خواهند شد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هم اینک دورافتاده ترین روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی خارج شدنده اند و خدمات همچنان ادامه دارد.

امیری تصریح کرد: دولت بنا دارد تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از خدمات ارتباطی نوین بهره مند شوند.

بیش از ۱۲سال هست که تعرفه های مخابراتی تغییر نکرده است

امیری بیان کرد: بیش از ۱۲سال است که تعرفه های شرکت مخابرات ایران افزایشی نداشته و با توجه به افزایش حامل های انرژی، هزینه های کار و کارگر، افزایش حقوق پرسنل مخابراتی نیاز است این تعرفه ها افزایش یابد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: می طلبد نخبگان جامعه به فکر این صنعت باشند و استاندار و نمایندگان مردم برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

وی تاکید کرد: شرکت مخابرات نیاز به همراهی و حمایت دولت دارد و  همکاری و پیگیری های نمایندگان مجلس در این باره دلگرم کننده است.

شرکت مخابرات برای خدمات دهی آمادگی کامل دارد

امیری ابراز داشت: مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای افزایش پهنای باند در تمامی نهاد های دولتی، خصوصی و برای کسبه دارد و به هر میزان که نیاز داشته باشند همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افزایش پهنای باند در هر نقطه ای از استان در شهرک های صنعتی، ادارات کل و موارد دیگر اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: توسعه فیبر نوری در ساختمان های مسکونی نیز عملیاتی می شود و در صورت نیاز مشترکان می توانند به این شرکت مراجعه و درخواست دهند.

 

سفر مدیرعامل وجمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان سفر خدمت بود

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به حضور پر خیر و برکت مدیرعامل ووجمعی از مدیران ارشد  شرکت مخابرات ایران  به استان اشاره کرد  و گفت: در این  مشکلات ارتباطی استان احصاء و اختصاص فیبر نوری، تجهیزات مخابراتی ، تکنولوژی وارتقاء سایت های موبایل و همچنین کمک مالی به  مخابرات منطقه از مهمترین دستاوردهای این سفر بود وان شاءالله  با تکمیل پروژه های فیبر نوری  هم استانی های عزیزمان شاهد آثار وبرکات این سفر به عینه خواهند بود

سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمدبرای حوزه مخابرات پر خیر و برکت بود

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اخرین سوال خبرنگار مبنی بر سفر ریاست جمهوری به استان گفت: سفر سال گذشته رییس جمهور به استان برای حوزه مخابرات پر خیر و برکت بود و برنامه توسعه فیبر نوری در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه توسعه زیرساخت های ارتباطی کارهای خوبی در استان انجام خواهد گرفت و تمام مناطق استان از بن بست خارج می شوند.

امیری ابراز داشت: اعتبارات خوبی برای توسعه این زیرساخت ها هم در سفر رییس جمهور مصوب شده است.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ