هر چه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند  بازسازی و احداث می‌شوند
هر چه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند  بازسازی و احداث می‌شوند
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان پای کار هستند، گفت: خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه مانند سایر مناطق زلزله‌زده جبران می‌شود.

کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله‌زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.

حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه  گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل منطقه خسارت وارد شده است ،حضور میدانی در این مناطق داشتیم و از نزدیک مشکلات را بررسی کردیم.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان  پای کار هستند،گفت: منازلی که نیاز به  احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و  تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات  حضور داشته‌اند و خسارات وارد شده به همه منازل را ارزیابی می‌کنند.

حاجی‌زاده افزود: با توجه به تاکید استاندار توصیه‌های لازم درمورد رسیدگی به روستاها داده شد و با همت مسؤولان و همکاری مردم هر چه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند  بازسازی و احداث می‌شوند و منازلی که نیاز به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده  و کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به مردم پرداخت شوند.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاها گفت: در خصوص زیرساخت‌هایی که در روستاهای بازدید شده مشاهده شد، دو مورد جاده‌های روستایی مشکل داشتند که با‌ هماهنگی‌های انجام شده در اولویت کاری جاده‌های استان قرار گرفتند و

انشاالله همان اقداماتی که برای سایر مناطق زلزله‌زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: در هر نقطه‌ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پیگیر مشکلات و نیازهای مردم هستیم.

انتهای پیام/خ

اخبار مرتبط