هر چه داریم از شهداء و امام شهداست/ مسئولان خون شهداء را فراموش نکنند
هر چه داریم از شهداء و امام شهداست/ مسئولان خون شهداء را فراموش نکنند
در هفته تربیت بدنی با حضور امام جمعه، بخشدار ، مسئول ورزش و جوانان دیشموک و جمعی از ورزشکاران با خانواده شهید دارایی دیدار و از مادر شهید تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در این دیدار حجت الاسلام رواند امام جمعه دیشمو بیان کرد: یاد و نام شهدا به زندگی و دل و قلب ما روشنی و جلا می بخشد، شهدا، سرمایه ها و گنجینه‌های معنوی جامعه ما هستند. زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، یک وظیفه همگانی است، فرهنگ شهدا، مایه حیات معنوی جامعه است.

 

وی افزود : دِین و تعهد ما به شهدا هیچ‌وقت تمام نمی‌شود هر اقدام و عملی از سمت ما جبران فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های آنان نیست و نخواهد بود، علاوه بر شهدا خانواده‌های آنان ارج و منزلتی خدایی دارند که ما به عنوان خادمان این نظام هرگز نباید از جایگاه و منزلت این عزیزان غافل شویم، درواقع به برکت شهدا و خانواده‌های‌شان نظام جمهوری اسلامی ما هر روز مقتدرتر و سرافرازتر است و برما وظیفه‌است که عهدِ احترام و ارادت خود را به شهدا و خانواده‌های‌شان را ابراز کنیم و یادآور شویم که در پناه ایثار آن ما نیز در عرصه خدمت به ملت گام بر‌می‌داریم و محتاج دعای خیر آنان هستیم تا بتوانیم اهداف را محقق کنیم.

 

مادر شهید گفت : انتظار میورد مسئولان پیرو خون شهداء خدمتگزاری با مردم ادامه دهند و نسبت ذخایر انقلاب با تمام توان و قوا کار و فعالیت کنند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ