نمی‌گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند
نمی‌گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند
فرمانده کل سپاه پاسداران در اجتماع بزرگ سپاهیان با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های مختلف سیل، زلزله، کرونا و حوادث مختلف امدادگر مردم بودید گفت: نمی‌گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند.

به گزارش خبر دیشموک  ،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شما سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) و امتداد آن نسل عظیم و با شکوه هستید که خرمشهر را آزاد کرد، شما محافظان اسلام، رویش‌های جدید در عرصه انقلاب و ادامه دهندگان شهید حاج احمد متوسلیان هستید.

وی گفت: فاتحان بیت المقدس که امروز با بیرق‌های الوان برای آزادگی مسلمانان و نجات آنها از شر شرارت‌های صهیونیستی در حال حرکت هستند، در سخت‌ترین حادثه تاریخ که دشمنان با همراهی آمریکا و اروپا در مقابل کشورمان بودند، ایستادگی و مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شما در مقابل آن صف به هم پیوسته و آرایش جهانی ایستادید و مقاومت کردید، امام(ره) را در صحنه جهانی تنها نگذاشتید، در بیت المقدس خرمشهر را و در فتح المبین بخش مهمی از ایران اسلامی را آزاد کردید، در بدر درخشیدید، در احزاب همانند ستاره‌های کهکشانی زیباترین درخشش را به نمایش گذاشتید و در والفجر ۸ از رودخانه اروند عبور کردید.

سردار سلامی ادامه داد: شما مانع از تکرار تجربیات تلخ تاریخ شدید، نگذاشتید امام در محراب ضربت بخورد، با سپاه معاویه تنها بماند و حادثه غمبار عاشورا تکرار شود، تاریخ این همایش دل انگیز شما را ثبت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شما همچون استوانه‌های مستحکم اسلام و انقلاب هستید، گفت: شما سپر مستحکم بلای این امت و میدان‌دار هستید که با شکوه تمام حماسه امروز را به نمایش گذاشتید این حماسه و فقط برای این لحظه نیست و در تاریخ ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ملت‌ها برای آنکه عزتمندانه بقا داشته باشند باید در صحنه باشند، برای پیروزی همیشه باید در صحنه بود و برای شکست یک اشتباه و سستی کافی است.

سردار سلامی با بیان این‌که‌ بسیج کسی است که همواره راه را بر دشمنان می‌بندد، تاکید کرد: شما سپاهیان محمد(ص) هستید که مبشر آزادی مسلمانان از بردگی، هدایت کننده مسلمانان به سمت نور و اسوه حسنه اخلاق بود و برای هدایت همه انسان‌ها در همه عصرها آمده بود و شما سپاهیان آن پیامبر هستید.

وی با اشاره به اینکه هرجا دشمن حاضر شد او را شکست دادید و آرزوهای دشمن را دفع می‌کنید، ادامه داد: دشمن فکر می‌کند ملت ایران به شایعه، دروغ‌ها و رویاهایش پاسخ می‌دهد اما ملت ما آگاه، بیدار و هوشیار است و همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نزول کرده، در حال غروب بوده و فروغش کم شده است، تصریح کرد: امروز مطمئن‌تر و قوی‌تر هستیم و دشمن را در حال زوال می‌بینیم. فرار او را در افغانستان، شکست او را در یمن، فرار تدریجی او را از عراق همچنین طلوع باعظمت اسلام را در منطقه می‌بینید.

سردار سلامی ادامه داد: اسلام قدرتی عظیم شکل داده و دشمن را فرسوده کرده است، صدای شکستن استخوان‌های دشمنان را می‌شنویم و شکوهی از آرامش در قلب‌های ملت ایران هویدا است.

وی بیان کرد: هرچه دشمن بر طبل شایعه می‌نوازد، ملت ایران آرام‌تر در صحنه دفاع از نظام و انقلاب و گرفتن نگین انگشتری انقلاب با قامتی برافراشته با روح‌هایی بلند برای حفظ دستاوردهای نظام امروز آرایش وفاداری به خود گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه به هم کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند تاکید کرد: شما مظهر نجات ملت هستید و همانگونه که در سیل، زلزله، کرونا و حوادث مختلف امدادگر مردم بودید، امروز در شرایط اقتصادی در پایگاه‌های مقاومت به مردم کمک کنید.

سردار سلامی در پایان با بیان اینکه ما هرگز متوقف نمی‌شویم و راه را ادامه می‌دهیم خاطرنشان کرد: در فاصله زمانی نزدیک در جایی نماز می‌خوانید که آرزویش را دارید و به‌زودی به امامت پیشوای مسلمین در مسجد الاقصی نماز می‌خوانید.

انتهای پیام/م