نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در دهدشت برپا شد
نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در دهدشت برپا شد
با شرکت ۸۰۰ دانش آموز کهگیلویه ای سیزدهمین دوره جشنواره جابر بن حیان با برپایی نمایشگاهی در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت: در مرحله شهرستانی تعدادی از دانش آموزان با شرکت در جشنواره جابر بن حیان دست ساخت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

فریدون فاطمی زاده با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله اجرا شد افزود: در مرحله درون مدرسه‌ای دانش آموزان آثار خود را تولید و به نمایش گذاشتند و از هر مدرسه ۶ اثر انتخاب و به مرحله شهرستانی ارسال شد.
فاطمی زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه و افزایش انگیزه بین دانش آموزان در یادگیری و مهارت‌های عملی عنوان و اضافه کرد: در مرحله شهرستانی از ۵۰ مدرسه حدود ۳۰۰ اثر انتخاب و در این جشنواره به نمایش گذاشته شد.
وی برپایی این جشنواره را فرصتی برای به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانش آموزان دانست و ادامه داد: آثار برتر مرحله شهرستانی نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان انتخاب و به مرحله استانی ارسال می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش دهدشت هم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره طرح جابر بن حیان در سه مرحله درون مدرسه ای، شهرستانی و استانی اجرا شده و یا درحال اجرا است.
اسکندر آیمند با بیان اینکه در مرحله درون مدرسه‌ای حدود ۸ هزار دانش آموز از مدارس شهرستان کهگیلویه شرکت کردند افزود: از این تعداد بیش از ۸۰۰ دانش آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند.
وی اضافه کرد: پس از داوری از میان آثار به نمایش گذاشته شده از دست ساخت‌های و خلاقیت‌های دانش آموزان در این نمایشگاه، ۱۵ اثر به عنوان آثار برتر مرحله شهرستانی انتخاب و به مرحله استانی ارسال می‌شود.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ