نقض حقوق بشر یکی از راهبردهای سیاست‌خارجه امریکا است
نقض حقوق بشر یکی از راهبردهای سیاست‌خارجه امریکا است
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر دروغ ترین ادعای آمریکاست.

سردار اباذرسالاری در گفتگو با خبرنگار از هرمزگان اظهارداشت :ا ین هفته فرصتی مناسب برای برملا کردن هر چه بیشتر ماهیت ضدبشری و جنایتکارانه آمریکا و چهره خبیث آن برای قشرهای مختلف ملت ایران به ویژه نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

وی افزود: از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان یاد آورشد :از جمله جنایاتی که امریکا علیه ایران انجام داده حمله ناوگان امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ بوده است.

وی افزود: ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر دروغ ترین ادعای آمریکاست و پرونده بسیار سیاهی از عناوین غارتگری و کشتار و فساد آنان در خاک کشورشان و سایر کشورها وجود دارد.
.
فرمانده سپاه استان هرمزگان تصریح کرد: شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله جنایات آشکار آمریکاییها در منطقه بود که این دولت خبیث این جنایت را به عهده گرفت.
سالاری بیان کرد: ششم تا دوازده تیرماه به عنوان هفته نمادین به این نام، نامگذاری شده است و این اقدامات و روشنگری ها باید در طی سال صورت بگیرد..
وی ادامه داد:حقوق بشر آمریکایی حتی دامنگیر مردم این کشور شده و رفتار‌های نژادپرستانه آمریکایی‌ها با کشتن سیاهپوستان در خاک این کشور انزجار افکار عمومی را در جهان بدنبال داشته است.

سردارسالاری اضافه کرد : در روز‌هایی که بنام افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است، حالا اعتراض‌ها به این جنایات از مرز‌های آمریکا هم فراتر رفته و به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است،

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان بیان کرد :نقض حقوق بشر یکی از راهبردهای سیاست‌خارجه امریکا است .
وی درپایان خاطرنشان نمود: اآمریکا که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد نه ‌تنها علیه مردم دیگر کشورها فعالیت‌های ضد حقوق بشری انجام می‌دهد، بلکه نسبت به مردم خودش نیز همین سیاست را دارد. در واقع می‌توان گفت اولین قربانیان حقوق بشر امریکایی، مردم امریکا هستند.