نشست مسئولان فرآورده های نفتی استان با امام جمعه دیشموک
نشست مسئولان فرآورده های نفتی استان با امام جمعه دیشموک
برگزاری میز خدمت توسط مجموعه فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی نماز جمعه دیشموک کاری پسندیده است و امیدواریم دیگر مسئولان و مدیران کل هم نسبت به این منطقه نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین راوند اظهار داشت:انتظار میرود در مسئله توزیع نفت نگاه ویژه ای به این منطقه شود و نسبت به قیمت آن بررسی های لازم صورت بگیرد.

 

وی اذعان داشت : برگزاری میز خدمت توسط مجموعه فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی نماز جمعه دیشموک کاری پسندیده است و امیدواریم دیگر مسئولان و مدیران کل هم نسبت به این منطقه نگاه ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در بخش دیشموک گفت: مردم دیشموک بویژه روستاهای صعب العبور با مشکلات زیادی از قبیل عدم دسترسی به نفت سفید و گاز مایع مواجه هستند و با توجه به اینکه هزینه نفت سفید را پرداخت نموده اند ولی از نبود سوخت در عذاب هستند .

حاج آقا راوند به پرداخت هزینه های چندبرابر اشاره کرد و گفت : در بعضی روستاها هزینه های اضافی دریافت می شود تا جایی که کپسول گاز مایع را به قیمت ۵۰ هزار تومان دریافت می کنند .

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد هدف از حضور در دیشموک و برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی در این شهر را علاوه بر کاهش فاصله بین مردم و مسئولان ، تکریم ارباب رجوع ، تسریع در حل مشکلات ، درخواست ها و رفع موانع موجود دانست و گفت : وظیفه ما خدمت رسانی به مردم می باشد انشاالله بتوانیم رضایت خداوند متعال و مردم عزیز را جلب نمائیم .

مهندس خشایی در ادامه گفت :با استقرار میز خدمت و حضور امام جمعه ، بخشدار ، شهردار و جمعی از همکاران شرکت بصورت مستقیم و چهره به چهره با مردم شریف دیدار و پاسخگوی سوالات و درخواست های آنان هستیم .

ایشان افزود : ما وظیفه داریم تا نفت سفید را لیتری ۱۵ هزار تومان و کپسول گاز مایع را به قیمت ۲۲ هزار تومان به دست مردم شریف برسانیم که اگر مبلغی علاوه بر این و بدون دستگاه POS از مردم دریافت شود خلاف قانون می باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ