نشست خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان
نشست خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان
موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه خدمات خوب و با کیفیت به گردشگران و مسافران نوروزی خود در افزایش جذب گردشگران بسیار موثر است عنوان کرد: در این نشست کمیته های متولی برای ارائه خدمات به مسافران نوروز تشکیل و مصوبات نشست به همه ادارات اعلان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، ، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان و مدیران شهرستانی مخصوصا آب، برق، گاز با حضور مدیر کل میراث فرهنگی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید عبدالعزیز موسوی فرمالندار شهرستان کهگیلویه بات بیان اینکه تمام ادارات موظف به همکاری باشند عنوان کرد: در ایام نوروز با همکاری و همدلی تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان شایسته ترین خدمات به مسافران نوروزی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات خوب و با کیفیت به گردشگران و مسافران نوروزی خود در افزایش جذب گردشگران بسیار موثر است عنوان کرد: در این نشست کمیته های متولی برای ارائه خدمات به مسافران نوروز تشکیل و مصوبات نشست به همه ادارات اعلان خواهد شد.

برنامه ریزی دقیق و نظارت بر فعالیت خودروهای مسافرتی، ترمینالها، گاراژهای مسافربری، اماکن بین راهی، بازاریان، اصناف، راهداری، و حملی نقل، نظارت بر سرویس شهای بهداشتی بین راهی ، مساجد با توجه به ایام مبارک رمضان در عید نوروز، امامزادگان شهرستان دهدشت و بخش های تابع شهرستان با توجه به تقارن عید و ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: تجهیر و امادسازی مدارس هدف اسکان نوروزی، استقرار پایگاههای هلال احمر در مبادی ورودی شهر و نظارت بر قیمت و نرخ خدمات از جمله تعمیرگاهها، فروشگاهها، اغذربه فروشی و رستورانهای سطح شهر از دیگر اقدامات مهم ستاد خدمات سفر در شهرستان دهدشت کهگیلویه است.

دستگاههای خدمات رسان ، آب، برق و گاز در این ایام مردم مداری از یادشان نرودو هرگونه حفاری تا ۱۵ اردیبهشت خودداری گردد رفع چاله چولهای خیابانها راههای بین شهری و بین استانی  و همچنین نظارت دقیق بر جایگاههای سوخت از دیگر مصوبات این نشست ستاد سفر نوروزی بود.

و در پایان تاکید فرماندار به مردم و مسوولان در جهت حفظ منابع ملی و طبیعت از دیگر مصوبات این نشست بود.