نبود انگیزه و برنامه جهت توسعه
نبود انگیزه و برنامه جهت توسعه
فرماندار کهگیلویه گفت: برخی از مدیران در پایان دولت انگیزه برای ارائه برنامه توسعه‌ای ندارند.

دارا کریمی‌نژاد در دیدار عیدانه با امام جمعه شهرستان اظهار داشت: برای توسعه شهرستان در حوزه‌های گوناگون نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت است متاسفانه برخی از مدیران دولت را تمام شده به حساب می‌آورند و برنامه‌ای ندارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه، اقتصاد دانش بنیان و دانش پایه، فناوری و اقتصاد فرهنگ را مورد تأکید قرار داد و افزود: این شهرستان نیروی انسانی دارد که در عرصه‌های گوناگون می‌توانند اثرگذار باشند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان گفت: سال گذشته در چنین روزهایی حرف از ضعیف شدن این ویروس در فصل گرما بود اما دیدیم خوزستان اولین نقطه قرمز شد.

کریمی‌نژاد افزود: باید بپذیریم کرونا ماندنی است و تغییر سبک زندگی برای مقابله با آن لازم است.

این مسؤول پیگیری توسعه تخت‌های بیمارستان امام خمینی دهدشت و یا احداث بیمارستان ۷۲ تختخوابی تأمین اجتماعی را ضروری خواند و با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان در مجلس پیگیر است،گفت: افزودن این تعداد تخت به بیمارستان فعلی کوتاه مدت بوده و البته باعث ارتقای این مرکز درمانی به بیمارستان آموزشی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای انجام تست پی‌سی‌آر کرونا پیگیر هستیم چهار میلیارد تومان اعتبار تأمین شود تا نمونه‌گیری در شهرستان انجام و پروسه جوابدهی کوتاهتر شود.

کریمی‌نزاد تصریح کرد: در طول چهار دهه از انقلاب کارهای خوبی صورت گرفته است امیدواریم ایرانی نوین در سال‌۱۴۰۰ با ارزش‌های اخلاقی همراه با عدالت، معنویت، رفاه و گشایش در اقتصاد مردم باشد و کام ملت شیرین شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: برخی واکنش‌ها از منظر علمی و کارشناسی نیست انتقادهایی از قبیل قرارداد ۲۵ ساله ایران با چین نق زدن است.

انتهای پیام/