نامه‌های ارسال شده به رئیس جمهور چی شد ؟
نامه‌های ارسال شده به رئیس جمهور چی شد ؟
پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار مستمر توسط گروه بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان در خصوص ثبت و پردازش نامه‌های مردمی سفر دور دوم رئیس‌جمهور روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیر به کهگیلویه و بویراحمد گفت: پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار بی وقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط گروه بازرسی و کاربرانی که از دستگاه‌های اجرایی استان همکاری کردند به پایان رسید.
علی اصغر قلی پور از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه و تماس‌ تلفن ۱۱۱ در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۶۰ مورد در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه ۱۱۱ بوده است.
وی با اشاره به اینکه درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه، و اشتغال از جمله موارد مطرح شده در تماس و نامه های ارسالی به رئیس جمهور بود ادامه داد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ کاربر، نیرو‌ی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند.
مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان اضافه کرد: نمایندگان تام الاختیار ۳۰ دستگاه‌ اجرایی و نهاد‌های عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میز‌های ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.
قلی پور اضافه کرد: مرحله بعدی ارجاع نامه‌های مردمی است که دامنه آن همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه‌ها، استانداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی را در برمی‌گیرد.
وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نامه ویرایش و بیش از ۵۲ هزار مورد به دستگاه‌های مختلف اداری ارجاع شده است.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران موظف و مکلف هستند برای ارائه پیگیری خواسته‌ها، پاسخ مثبت یا منفی را به‌ صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی شود.
وی تاکید کرد: هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می‌شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی می‌کنند.
قلی پور با بیان اینکه تمام فرایند‌های پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست، بیان کرد: انتظار داریم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت ارسال نشدن پیامک با شماره گیری ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مسیر ارجاع نامه خود مطلع شوند.
انتهای پیام