وی با اشاره به اینکه درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرضالحسنه، و اشتغال از جمله موارد مطرح شده در تماس و نامه های ارسالی به رئیس جمهور بود ادامه داد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ کاربر، نیروی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند.
مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان اضافه کرد: نمایندگان تام الاختیار ۳۰ دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.
قلی پور اضافه کرد: مرحله بعدی ارجاع نامههای مردمی است که دامنه آن همه سازمانها، نهادها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانهها، استانداری و دستگاههای اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی را در برمیگیرد.
وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نامه ویرایش و بیش از ۵۲ هزار مورد به دستگاههای مختلف اداری ارجاع شده است.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران موظف و مکلف هستند برای ارائه پیگیری خواستهها، پاسخ مثبت یا منفی را به صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی شود.
وی تاکید کرد: هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت میشود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی میکنند.
قلی پور با بیان اینکه تمام فرایندهای پیگیری نامهها و درخواستهای مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست، بیان کرد: انتظار داریم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت ارسال نشدن پیامک با شماره گیری ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مسیر ارجاع نامه خود مطلع شوند.