نامزدهای انتخاباتی در عمل ولایت‌مدار باشند
نامزدهای انتخاباتی در عمل ولایت‌مدار باشند
امام جمعه گچساران گفت: نامزدهای انتخاباتی در گچساران شعار ولایت مداری سر می دهند در عمل هم تابع دستورات رهبرمعظم انقلاب باشند و شعارهای شان را هم عملی کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:انسان عاقل سبک زندگی اش را طوری انتخاب می کند که مورد رضایت خداوند باشد که‌در این‌صورت هم به کمال می رسد، قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام حتی برای کوچکترین بخش از زندگی بشریت نیز برنامه داده اند و انسان عاقل برای طی طریق عمرش نقشه ترسیم کرده و تلاش می کند هم کمال مطلوب دنیا را و هم کمال مطلوب آخرت را کسب کند.

 

وی افزود:مشکلی که همه اکثرا داریم این است که در همه مسائل و مشکلات جامعه تنها از مسئولین انتقاد می کنیم لذا هرکسی با توجه به جایگاهی که دارد نیز مسئولیت دارد، بنابراین همه مردم هم به نوعی نسبت به انجام وظایفشان مسئول هستند و بایستی هم در پیشگاه خداوند پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

 

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:اخیرا هم برون کشور و هم درون کشور برخی معاندین و دشمنان،تصورشان این است که ایران مجبو‌راست که بحث بی حجابی را بپذیرد که دشن بداند که اینگونه نیست و ملت ایران بصیر و آگاه هستند و به تبعیت از رهبرمعظم انقلاب تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند.

 

امام جمعه گچساران گفت:خداوند نعمت های بسیاری همچون نعمت ولایت به این کشور عنایت کرده است وحضرت آقا در این خصوص فرمودند که با تدبیر با بی حجابی مقابله می کنیم و بی حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است یعنی خواست نظام سلطه است و این موضوع نباید فراموش شود و تحت هیچ عنوانی نیز جمهوری اسلامی بی حجابی را نخواهد پذیرفت.

 

حجت الاسلام حجازی اظهار کرد:با توجه به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اگر کسی درون خانه اش گناهی مرتکب می شود پس عذابش را هم خودش پس می دهد اما اگر کسی در جامعه و انظار عمومی گناهی انجام دهد و کسی هم ممانعت نکند بنابراین همه مردم ضرر خواهند کرد و وظیفه همگانی تذکر لسانی و اجرای درست امربه معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

وی افزود:رهبر معظم انقلاب شعار امسال را مهار تورم گذاشتند که‌همان حل مشکلات اقتصادی است و لازم است که تولید در جامعه رونق بگیرد و مسئولین هم بایستی در میدان به کاهش تورم و افزایش تولید در کشورمان جامه عمل بپوشانند.

 

خطیب جمعه گچساران بیان کرد:رهبر انقلاب در مراسم ۱۴خرداد فرمودند که ما مس بودیم و امام راحل ما را طلا کردند و حضرت امام راه انسان سازی را به مردم جهان یاد دادند و شخصیتی بی نظیر بودند،ایمان و امید امام باعث بوجود آمدن این عزت،افتخار و اقتدار برای ملت بزرگ ایران شد و همه هم وظیفه دارند که امید و ایمان جامعه را تقویت کنند.

 

امام جمعه گچساران ادامه داد:ساخت موشک هایپرسونیک افتخار دیگری برای ایران اسلامی است باید توجه داشت که درابتدای جنگ ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز فرزندان این مرزو بوم موشکی قاره پیما ساخته اند که قادر به پیمودن مسافت بسیاری است و لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.طبق گفته تحلیل گران غرب نیز امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های جهان به شمار می رود.

 

حجت الاسلام حجازی گفت:موشک مافوق صوت “فتاح” هوا فضای سپاه پاسداران افتخار بس بزرگی است و این دستاورد بزرگ را گرامی میداریم و ارج می نهیم.نکته دیگر مانور دریایی مشترک چند کشور حاشیه خلیج فارس با ایران اسلامی را داریم چرا که کشورهای اسلامی در حال اتحاد هستند و دراین بین اسرائیل هم باید فکر خودش را بکند.

 

وی افزود:حضرت آقا در سخنرانی ۱۴ خرداد ماه هم به نقش مردم در طول ۴۴سال انقلاب اشاره کردند و از مردم هم خواستند تا با تیزبینی بیشتر بصیرت شان را به میدان بیاورند و هم از دولت خواستند که انتخابات امسال پرشور و با دقت برگزار شود.اما نامزدهای انتخاباتی که در گچساران شعار ولایت مداری سر می دهند در عمل هم تابع دستورات رهبرمعظم انقلاب باشند و شعارهای شان را هم عملی کنند.

 

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:بازهم خواهش می کنیم از مدیر عامل شرکت نفت و گاز گجساران که بازهم مشکل سرمایش مصلای این شهرستان را پیگیری کنند الان نمازگزاران خیس عرق هستد و انتظار داریم دستورات لازم را بدهند و به جد و سریعتر هم این امر صورت بگیرد.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ