موحد: اشراف کامل دارم و در جهت رفع مشکلات دیشموک کوتاهی نمیکنم+تصاویر
موحد: اشراف کامل دارم و در جهت رفع مشکلات دیشموک کوتاهی نمیکنم+تصاویر
مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پی‌گیری شد.
مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پی‌گیری شد.

به گزارش خبر دیشموک از دیشموک، نشست شورای اداری با حضور  حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک بخشدار و اعضای شورای اداری  بعد از  بازدید از طرح‌‌‌های عمرانی بخش دیشموک در سالن اجتماعات آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد.

حجت‌الاسلام موحد  عنوان کرد: خدمات خوبی در منطقه دیشموک در حال انجام است.

وی در ادامه افزود:  به همه مشکلات منطقه دیشموک اشراف دارم و در حال رفع آنها هستم به ترتیب اولویت مشکلات را رفع خواهیم کرد.

حجت الاسلام موحد عنوان کرد: با توجه به بیماری منحوس کرونا هر چند دیدارها و ملاقات‌ها کم است اما سعی و تلاش در رفع مشکلات از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: امروز در منطقه دیشموک بسیاری از پروژه‌ها را رصد کردیم و پیشرفت قابل توجهی دارند و در این سفر وضعیت طرح‌های در دست اقدام بخش دیشموک رصد و پیگیری شد.

حجت‌الاسلام موحد با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه آب، راه و امکانات رفاهی بخش دیشموک عنوان کرد: این مسائل با حضور مردم و مسوولان راهداری بررسی و پیگیری شد.

وی گفت: با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قیر به راههای روستایی خاطرنشان کرد: این مصوبه تایید ودر آینده مشکل برخی راههای روستایی رفع خواهد شد.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه ۶۰ میلیاردتومان اعتبار چیز کمی نیست عنوان کرد: ما باید قدردان کارهای انجام شده در حیطه راه در این مناطق باشیم.

وی گفت: با احداث نیروگاه برق برای بخش دیشموک و چاروسا ضعف ولتاژ برق در این مناطق حل می‌شود و در آینده نزدیک قرارداد ساخت نیروگاه منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکلات سد بالیاب خاطرنشان کرد: اقداماتی برا ی مطالعات سد بالیاب آغاز و این اقدام در رفع مشکلات آبی مناطق دیشموک و چاروسا بسیار تاثیر گذار است.

صفا حبیبی در این دیدار و نشست‌ها با بیان اینکه منطقه دیشموک مشکلات زیادی دارد عنوان کرد: از عمده مشکلات منططقه دیشموک آب شرب ان است که مردم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در ادامه ضمن بیان برخی مشکلات عنوان کرد: مردم قدردان کارهای انجام شده در این منطقه هستند و در رفع مشکلات سعی بر همکاری دارند.

در ادامه محمد نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه پروژه‌های فعالی در منطقه دیشموک وجود دارد عنوان کرد: فاز اول روکش آسفالت چاروسا به دیشموک در حال اجرای عملیات است و جهت اجرای فاز دوم پیمانکار انتخاب و فاز دوم هم در ادامه فاز اول توسط پیمانکار اتمام می‌گردد.

صاحب مجاوند رئیس شورای شهر دیشموک هم در این دیدار با بیان برخی مشکلات منطقه دیشموک عنوان کرد: از گفتن مشکلات دیگر خسته شده‌ایم و همه مشکلات منطقه دیشموک را می‌دانند.

وی گفت: امیدوارم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌‌ای به این شهر در رفع مشکلات داشته باشند و مهمترین مشکل مردم در این شهر آب شرب است که امیدوارم ضمن تسریع در رفع این مشکل مردم را از بی‌آبی نجات دهند.

موحد با اشاره به مشکلات معدن نیترات ادامه داد: دستگاهای این معدن ساخته و قسمتی از مطالبات سازنده پرداخت و طی دو روز گذشته طبق پیگیری های به عمل آمده در حال انتقال به دیشموک هستند.

وی با اشاره به عدم نصب تجهیزات دکل تلفن همراه روستای سردو گفت: مقرر شد تا تجهیزات این دکل توسط اداره مخابرات بزودی نصب و مردم از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/۰