مقام عالی استان: انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در سلامت کامل برگزار شد
مقام عالی استان: انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در سلامت کامل برگزار شد
احمدزاده با بیان اینکه آنچنان پای کار باشید که عید به کام مردم شیرین بیاید عنوان کرد در ارائه خدمت عمومی مثل نانوایی، تامین کالاهای اساسی، عابر بانک ها، کنترل ترافیکی و ایجاد امنیت مسیرها اقدامات لازم به نحو شایسته صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک؛به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز پنج شنبه در نشست شورای اداری با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: دستگاه های حوزه اقتصادی با تمام توان پای کار باشند و کالاهای اساسی برای ایام عید و ماه مبارک رمضان به وفور تامین شود.

 

استاندار با تاکید براینکه دستگاه های خدمات رسان در جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی پای کار باشند، افزود: مدیران در ایام نوروز تعطیل نیستند نباید استان را ترک کنید که کار خدمات رسانی به مردم مختل شود. وی بیان کرد: اگر مدیری می خواهد از استان خارج شود هماهنگی لازم را انجام دهد چرا که نباید در خدمات دهی به مردم وقفه ایجاد شود لذا همه مدیران در تعطیلات نوروز پای کار باشند.

 

احمدزاده ادامه داد: مدیران دستگاه های خدمات رسان و اجرایی گزارش ارائه کردند که برای ایام نوروز آماده هستند اما آنچه مهم است اینکه دستگاه ها به نحو احسن خدمات ارائه دهند. استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایام خاصی را پشت سر گذاشتیم، گفت: کام ما در مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شیرین شد.

 

وی افزود: زمانی که تبلیغات به صورت رسمی آغاز شد کلیپ های تجمعات و شور و نشاط انتخاباتی  مردم استان در کشور پخش شد و زبانزد بود و ثمره انتخابات هم چیزی شد که مردم می خواستند.

 

احمدزاده ضمن قدردانی از فرمانداران، اعضای ستاد انتخابات، مدیران کل که پای کار انتخابات بودند و بخصوص اعضای شورای تامین گفت: خیلی‌ها می گفتند در انتخابات استان حادثه ای ایجاد می شود اما با تلاش شبانه‌روزی فرمانداران و اعضای شورای تامین از شرایط سخت گذاشتیم و به لطف الهی انتخاباتی بدون حادثه برگزار شد. استاندار بیان کرد: مردم نجیب، مومن و شریف استان با مشارکت بالا در انتخابات نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند و کسب مقام اول مشارکت باعث سربلندی شده است.

 

احمدزاده با بیان اینکه مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند، گفت از نامزدهای انتخاباتی تشکر می کنم برخی ها رعایت کردند برخی هم ایراداتی داشتند که گفتیم صبوری به خرج دهید و اجازه دهید شور و نشاط انتخاباتی ایجاد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که در انتخابات ۱۱ اسفند به رقابت پرداختند برنده انتخابات هستند چرا که نظام اسلامی به آنها اعتماد کرد و تایید صلاحیت شدند و ستاد مرکزی شورای نگهبان تشخیص داد که آنها واجد شرایط برای یک رقابت بزرگی هستند که مایه افتخاری برای آنها است.

 

استاندار با بیان اینکه چهره ها و سلایق مختلف سیاسی مردم را در انتخابات ۱۱ اسفند پای کار آوردند، افزود: آنهایی که رای نیاوردند بازنده نیستند آنها افراد مطرح در جامعه هستند و مورد احترام است خیلی از آنهایی که رای نیاوردند شاخص و مورد اعتماد مردم هستند و در میان مردم جایگاه دارند.

 

احمدزاده بیان کرد: کسانی که وارد صحنه انتخابات می شوند باید دارای یکسری ظرفیت باشند و این ظرفیت اینکه نباید گمان کنند همیشه برنده انتخابات باشند، مردم تعیین می کنند به چه کسی رای دهند لذا نامزدهای انتخاباتی باید ظرفیت خود را بالا ببرند. وی عنوان کرد: انتخاباتی که در ۱۱ اسفند در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم با مشارکت بالا و در سلامت برگزار شد و برای نظام آبرومندی و عزت و برای دشمن شکست ایجاد شد.

 

استاندار ادامه داد: دشمن همه توان خود را به کار بست تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند اما مردم آمدند و انتخابات تمام شد.  وی بیان کرد: مدیران کل با همان جدیت و اقتدار و آنچه دولت از شما می خواهد به کار و فعالیت ادامه دهند و جانانه به صحنه خدمت بازگردند و حق نداریم در مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته اند کم کاری کنیم.

 

‌استاندار تصریح کرد: برای اولین بار در ایام انتخابات ۲۷ تیم از دادگستری تشکیل شد تا با بد اخلاقی های انتخاباتی برخورد شود. وی با بیان اینکه چهارشنبه سوری بدون تلفات در استان داشتیم، گفت در خیلی از وقایع به خصوص چهارشنبه سوری مردم و دستگاه های متولی به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

 

استاندار ابراز داشت از صدا و سیما و دیگر رسانه ها تشکر می کنم برخی رسانه ها ممکن است به برخی اختلافات دامن زدند گاهی ایرادهای منطقی دارند برخی ها هم انتقاداتی داشتند که جواب ندادیم که فضای استان در آرامش باشد تا شما مدیران به خدمت ادامه دهید از رسانه می خواهم دولت و مدیران را حمایت کنید کمک هم باشیم که در بستر آرامش کارمان را ادامه دهیم.

 

استاندار تاکید کرد که اعتبارات سفر وارد استان می شود و مدیران این آمادگی را داشته باشند که اعتبارات عمرانی و تکلیفی را در موعد مقرر جذب کنند.

 

احمدزاده با بیان اینکه آنچنان پای کار باشید که عید به کام مردم شیرین بیاید عنوان کرد در ارائه خدمت عمومی مثل نانوایی، تامین کالاهای اساسی، عابر بانک ها، کنترل ترافیکی و ایجاد امنیت مسیرها اقدامات لازم به نحو شایسته صورت گیرد.

  • نویسنده : مالک آهنگ