مقابله با دشمن در سنگرهای اقتصاد مقاومتی
مقابله با دشمن در سنگرهای اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تلاش کارگران در عرصه تولید خنثی کننده تحریم‌های دشمنان است.

سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در بازدید از شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و نیز حمایت از واحدهای تولیدی یکی از راهکارهای اساسی ورود کارگران و تولیدکنندگان به سنگر اقتصاد مقاومتی است که زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه است.

وی بیان کرد: لزوم فعالیت واحدهای تولیدی یکی از برنامه‌های مهم و اساسی است که در عرصه تولید باید به این مسائل توجه ویژه‌ای شود و باید حمایت از کارگران شرایط ویژه‌ای فراهم شود تا بتوانیم با رفع مشکلات مورد نظر به اهداف خود دست یابیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تلاش کارگران در عرصه تولید شایسته تقدیر و قدردانی است و در سالی که به نام پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده باید برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر مبنای کار باشد.

بابازاده تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه باید زمینه حمایت از تولیدکنندگان و کارگران را به صورت همه‌جانبه فراهم کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است که درصدد هستیم به اهداف توسعه‌ای خود دست یابیم.

وی اظهار کرد: مقابله با دشمن در سنگرهای اقتصاد مقاومتی برای امسال نیز باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود بلکه با همکاری و مشارکت همه‌جانبه بتوانیم مشکلات موجود را از سر راه برداریم.