مشکل اساسی منطقه عدم توجه به وضعیت موجود بهزیستی است
مشکل اساسی منطقه عدم توجه به وضعیت موجود بهزیستی است
امام جمعه دیشموک با اشاره به مشکلات بخش دیشموک گفت: قطعی مکرر آب در شهر و بخش دیشموک مسئله مهمی است که مدیر آب استان انتظار می‌رود توجه ویژه داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است اظهار کرد: ایران اسلامی سه سند طبق قوانین و مقررات حقوقی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط وزارت امور خارجه تنظیم کرد.

 

وی اضافه کرد: سند اول رفع تحریم‌های مغایر با برجام است که آمریکا و کشورهای اروپایی تعهداتی دادند و طبق آن قرار بود تحریمی اضافه نشود و تحریم هایی هم لغو شود؛ اما نه تنها لغو تحریم نشد بلکه اضافه هم‌ شد، سند دوم بحث تضمین‌های لازم است و آمریکا و اروپا نشان دادند در قرادادها به تعهدات خویش عمل نمی‌کنند به همین خاطر وزیر خارجه و دیپلماسی فعال ما برنامه‌ای طراحی کردند که تضمین از آمریکا و اروپا گرفته شود اگر به تعهدات عمل کردند تحریم‌ها را بردارند و سند سوم منوط به پذیرش مفاد اول و دوم می‌باشد که همان راستی آزمایی است.

 

حجت الاسلام راوند ادامه داد: آمریکایی‌ها دنبال برداشتن تحریم‌ها نیستند و هدفشان تخفیف تحریم هاست تا دیپلماسی ما با آنها راه بیاید، زمان بگذرد و فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم ایران تحمیل شود و از داخل نارضایتی عمومی به وجود بیاید پس رفع تحریم‌ها جامعیت ندارد و رفع کلی تحریم ها در کار نیست.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به مشکلات بخش دیشموک بیان کرد: قطعی مکرر آب در شهر و بخش دیشموک مسئله مهمی است که مدیر آب استان انتظار می‌رود توجه ویژه داشته باشند و اگر مشکلاتی هست باید نگهبان بگیرند تا مشکل این چنین در بخش ایجاد نشود.

 

وی تاکید کرد: آسیب زدن به پمپ اّب و سرقت کابل برق در یک ماه اخیر بصورت گسترده اتفاق افتاد و انتظار می‌رود این امر مورد توجه مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و قضایی قرار بگیرد و توجه ویژه ای به این مسئله شود.

 

راوند متذکر شد: این مسئله باعث رنج و اذیت مردم می‌شوند افراد متخلف شناسایی شوند و به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی شود برای دیگران زیرا این افراد هم غافل‌اند و هم ظالم، غافل‌اند زیرا آخرت خویش را خراب می‌کنند و هم ظالم در دنیا بخاطر اینکه به همسایگان خود ظلم می‌کنند.

 

راوند گفت: دیگر مشکل اساسی منطقه عدم توجه مدیران استانی به وضعیت موجود بهزیستی است.

 

راوند بیان کرد: یکی از وظایف بهزیستی توجه به افراد و اقشار آسیب پذیر است و برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، متأسفانه در استان برای این مسئله در بخش دیشموک برنامه ریزی نمی‌شود که باید برنامه داشته باشند برای افرادی ک تحت حمایت هستند.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : وحید آهنگ