مشکل آرد نداریم/ نانوایی ها دقت کنند
 مشکل آرد نداریم/ نانوایی ها دقت کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:هیج مشکلی در زمینه تامین آرد استان و استان‌های همجوار نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ کهگیلویه و بویراحمد مشکلی در خصوص آرد نداردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ علی احمدزاده در بازدید از کارخانه آرد مارون گچساران گفت: کارخانه آرد مارون یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید آرد خبازی و آرد صنعتی است و علاوه بر تامین نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد، آرد چند استان دیگر را نیز تامین می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت این کارخانه در سال ۱۵۰ هزار تن است و این پتانسیل وجود دارد که ۷۵ درصد آرد صنعتی نیز در کارخانه آرد مارون تولید شود.

وی با اشاره به اینکه گندم استان از کیفیت بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به کیفیت بالای گندم، آرد این کارخانه هم از کیفیت خوب و استاندارد بالایی برخوردار است لذا نانوایی‌ها نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

دکتر احمدزاده گفت: این کارخانه دارای بهترین آزمایشگاه لحظه‌ای است و خوشحالیم که چرخ این کارخانه می‌چرخد و کارگران مشغول به کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از نهاد ریاست جمهوری پیگیر وضعیت نانوایی‌ها و صفوف نان در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه به رئیس جمهور بودند که آیت‌الله دکتر رئیسی شخصا پیگیر وضعیت نانوایی‌ها هستند.

 

انتهاي پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ