مسوولانی انتخاب می شوند که تخصص ندارند/چرا خانه ترویج درغک فعال نمی شود؟
مسوولانی انتخاب می شوند که تخصص ندارند/چرا خانه ترویج درغک فعال نمی شود؟
فعال کردن خانه ترویج جهاد کشاورزی درغک از خواسته مردم منطقه هست و شغل این مردم کشاورزی است ،سال هم رونق تولید است و باید توجه به این منطقه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوندامام جمعه دیشموک در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته، اظهار کرد: اگر کسی رزق و روزی اش تقوا باشد، خداوند خیر دنیا و آخرت را به او عنایت می کند.

وی افزود: تمام خوبی های دنیا و آخرت برای اهل تقوا است و اگر دنبال ذخیره آخرت هستید، دنبال تقوا باشید.

راوند تصریح کرد: مردم مشکلات زیادی دارند، جنگ اقتصادی«بی امان» دشمن همراه میراث به جامانده از دولت قبل و با بعضی از کم‌تدبیری های مسئولان کنونی در سیاست گذاری و اجرای نظارت بر التهابات بازار ارز، سکه و مسکن، شاهد گرانی های مداوم در این کشور هستیم، حقیقت این است که همه دست اندرکاران مدیریت کشور باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم توجه کنند و طبق فرمایشات وی برنامه ریزی کنند، شعارهای مقام معظم رهبری در سالهای گذشته همیشه در جهت برنامه ریزی برای معیشت مردم بود از جمله مهم ترین معضلات کشور که مشکلات اقتصادی به وجود آورد ؛ همین اعتماد به غرب است.

راوند گفت: مقام معظم رهبری، مراجع تقلید دغدغه معیشت مردم را دارند،به همین خاطر در جلسات اخیر رئیس مجلس با مراجع هم به این مورد اشاره شد.

وی ضمن اشاره برخی انتصابات، گفت: مسئولانی به کار گرفته می‌شوند که متخصص در کار خود نیستند ،با زور سیاسیون و عدم توان مسئولین کشور در برابر خواسته های سیاسیون باعث شده که مسئولان هر روز ضعیف تر از قبل باشند و این مشکلات را دو چندان می کند.

راوند بیان کرد: اما مسئولین دستگاه ها ،قوا از دولت و مجلس با رفتارهای صادقانه با عمل به وعده ها از یک طرف و از طرف دیگر با روحیه جهادی و انقلابی و شبانه روزی می توانند در جامعه امید آفرینی کنند و امید را در کشور تقویت کنند

وی ضمن اشاره به ۱۴ دیماه روز جهاد کشاورزی و تقدیر از زحمتکشان این عرصه گفت : در حوزه کشاورزی مسئولان در این منطقه بی توجه هستند ، پروژه نیمه کاره و رها شده با هزینه زیاد در آجم و باغات این منطقه نیاز به توجه دارند ، تخلفاتی صورت گرفت و انتظار میرود نسبت به این مسئله جلساتی برگزار شود،کسانیکه کوتاهی کردند برخورد و برای تکمیل پروژه برنامه ریزی شود.

راوند اذعان کرد: مسئله پمپاژ رود سمه که هر سال از بودجه اختصاصی ان صحبت می شد، و بحث از ۱۵۰ میلیارد هم‌ بود،لیکن؛ الان رها شده و توجه نمیشود،اگر دنبال رهایی از بن بست منطقه دیشمو‌ک هستید و می خواهید جوانان مشکل نداشته و آسیب های اجتماعی کمتر شوند؛ باید این پروژه ها فعال شود.

وی در پایان متذکر شد : فعال کردن خانه ترویج جهاد کشاورزی درغک از خواسته مردم منطقه هست و شغل این مردم کشاورزی است ،سال هم رونق تولید است و باید توجه به این منطقه شود.

انتهای پیام/