مسئولان در خدمت صادقانه به مردم اهمال نکنند/همه داشته‌های امروز به برکت انقلاب است
مسئولان در خدمت صادقانه به مردم اهمال نکنند/همه داشته‌های امروز به برکت انقلاب است
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه داشته‌های امروز در کشور به برکت انقلاب است.

به گزارش خبر دیشموک،  آیت‌الله سید نصیر حسینی در آیین زنگ انقلاب و همچنین تجدید میثاق با شهدا در روز ۱۲ بهمن در محل گلزار شهدای شهر یاسوج اظهار کرد: برای انقلاب زحمات زیادی کشیده شده سالیان متمادی رنج‌ها برده‌اند اگر بگوییم از زمان آدم ابوالبشر تا آغاز پیروزی انقلاب اسلامی زحمت کشیده شده و خون ها ریخته شده مبالغه نکرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در همه این زمان‌ها تلاش شده جامعه انسانی در مسیر قانون خداوند حرکت کند و مدیریت شود ائمه بسیاری آمدند ۱۲۴ هزار  پیامبر الهی حضور داشت و اخلاق و معنویت و توحید در جامعه بشری حکمفرما شود.

این استاد حوزه های علمیه گفت: آن‌ها آمدند تا سیاست، اقتصاد، فرهنگ، خانواده و همه به سمت خدا باشد اما در این تاریخ پر فراز و نشیب کمتر بوده که حاکمیت از آن صالحان و اولیای الهی باشد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: غالبا فراعنه، کسراها، قیصرها و پادشاهان و خوانین بر جامعه بشری حاکم بوده‌اند و جوامع را به سمت و سوی دیگری غیر از مسر الهی حرکت داده‌اند.

وی گفت: تلاش آنان برای جدایی مردم از دین بوده و در این راه خون‌های زیادی برای حق خواهی ریخته شده است.

حسینی در ادامه اظهارات خود در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج گفت: جمهوری اسلامی برای نهادینه کردن احکام الهی توسط امام راحل بنیان نهاده شد چرا که اگر غیر از قانون خدا اجرا شود ضلالت و گمراهی و انحراف و سقوط در انتظار جامعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: متاسفانه سرنوشت بشر به کجا کشیده شده؟ هر چند بشر قادر به بزرگی بوده و در سایه دین و احکام الهی عزت و شرافت به دست می‌آورد.

وی افزود: اگر بشریت به قانون خدا عمل کند از آسمان و زمین برای آنان برکت خواهد بارید و خداوند درهای رحمت را می گشاید و مشکلات را برطرف می‌کند.

حسینی در ادامه گفت: بعثت انقلاب اسلامی در جهان بشری موضوع کاملا تازه و بعد از حکومت پیامبر کم نظیر و شاید بی‌نظیر بود و همه نگاه های عالم اکنون به نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب است زیرا در همه ابعاد جهان را تکان داده است.

وی افزود: اگر دژخیمان سرسپردگان و جنایتکاران و استکبار جهانی اجازه می دادند این انقلاب برای همه انسانها برنامه داشت.

حسینی گفت: امروز پیشرفت های جدید به برکت همین نظام و در سایه نهادینه کردن معنویت بوده در سایه ولایت فقیه و در سایه‌سار دستورات اسلام می توانیم به جاهایی که می‌خواهید برسید.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با جدیت به مردم خدمت کرده و شب از روز نشناسند گفت: خدمت به این مردم عبادت است مسئولان هر چه دارند از برکت خون شهدا و حماسه رزمندگان و جامعه بزرگ ایثارگری است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز اگر آمریکا انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی برای ضربه زدن به انقلاب هزینه و توطئه می‌کنند همه به دلیل در صحنه بودن مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی از مظلومان عالم است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ