مسئله عفاف از حجاب مهمتر است
مسئله عفاف از حجاب مهمتر است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: بحث عفاف مهمتر از حجاب بوده و در موضوع عفاف باید خیلی جدی تر نظارت صورت گیرد.

به گزارش خبر دیشموک،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در جلسه عفاف و حجاب استان با تاکید بر اجرای هفتگی جلسات قرارگاه حجاب و عفاف افزود: سه شانیت قرارگاه شامل هدایت، حمایت و نظارت همواره باید مدنظر قرار گیرد، لذا جلسات حجاب و عفاف باید به صورت هفتگی و مداوم برگزار و دستگاه‌های اجرایی بیشترین عملکرد خود را در این زمینه در طول جلسات ارائه داده و پاسخگو باشند.

جلالی در ادامه سخنان خود خطاب به دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر مصوبات این قرارگاه عنوان کرد: شانیت و کارکرد قرارگاهی باید برگردد و متولیان این امر در سازمان‌ها بر اجرای قوانین حاکم بر مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب موظف هستند، لذا در این زمینه هیچ کم کاری و دلیلی از مدیران قابل قبول نخواهد بود، چرا که وظیفه ما در مرحله اول بجا آوردن این امر در سیستم کاری تحت هدایت خودمان  است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: در سازمان‌ها و نهادهای مختلف اعم از دولتی یا خصوصی، موضوع رعایت پوشش مناسب و نشر و اشاعه مسئله حجاب امری ضروری بوده که مسئولیت اصلی آن بر عهده کارگزاران است و سازمان‌هایی که در این حوزه ضعیف عمل کنند باید پاسخگو باشند و گزارشات نظارتی از هر دستگاه گرفته خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه بحث عفاف مهمتر از حجاب است افزود: نظارت بر بحث عفاف باید به صورت جدی تر دنبال شود و عادی انگاری در روابط بین زن و مرد باید کنترل و مدیریت شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تکنیک‌های اغنایی نسبت به گذشته تغییر کرده و بیشتر به صورت رسانه ای باید عمل کرد و فضای رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/