مرغ تولیدی استان ۱۴ هزار تومان عرضه می شود
مرغ تولیدی استان ۱۴ هزار تومان عرضه می شود
رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت تولید مرغ در استان گفت: قیمت مرغ زنده 14هزارو 400 تومان و مرغ کشتار روز بالغ بر 20 هزارو 400 تومان در بازار عرضه می شود

 

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ الیاس تاج الدینی در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به اینکه با فعال سازی و خارج کردن طرح های تولید مرغ از رکود و ورود آنها به چرخه تولید توانستی به تولید مرغ در استان رونق دهیم گفت: با ارائه تسهیلات و ورود سرمایه گذاران، طرح های تولیدی راکد را به چرخه اقتصادی و کشاورزی برگرداندیم.

وی در ادامه گفت: با جوجه ریزی های خوبی که داشتیم، توانستیم در عرضه مرغ و کاهش قیمت این نیاز مردم اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه تمامی نهاده های لازم در استان تامین و توزیع شده است افزود: مرغداران با توجه به تامین نیاز نهاده های آنها موظف به رعایت قیمت گذاری بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار هستند.

او با تاکید براینکه طی چند مرحله مرغ با قیمت بالغ بر ۲۰ هزار و ۴۰۰تومان روانه بازار کردیم اظهار داشت: توزیع مرغ با این قیمت باعث شکسته شدن قیمت در بازار مرغ استان شد.

تاج الدینی تسریع کرد: قیمت مرغ زنده ۱۴هزارو ۴۰۰ تومان و مرغ کشتار روز با قیمت مصوب در حدود ۲۱ هزار تومان توزیع می شود.

انتهای پیام/و:آ

  • نویسنده : وحید آهنگ