مردم کهگیلویه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند
مردم کهگیلویه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از پایبندی این دیار به آرمانهای انقلاب دانست و گفت: مردم این سرزمین، همیشه نشان دادند پای سامان و آرمانهای انقلاب در هر شرایطی خواهند ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام سید محمد موحد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور مردم ولایت مدار کهگیلویه در این روز بزرگ را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: مردم این دیار با وجود همه مشکلات و سختی ها حمایت همه جانبه خود از انقلاب اسلامی را با این حضور چشمگیر نشان دادند.

وی بیان کرد: امروز با توجه به توطئه های دشمن در فضای مجازی، مردم کهگیلویه با حضور بی بدیل خود مشت محکمی به دهن استکبار زدند.

موحد اضافه کرد: این حضور چشمگیر نشان از صفا و صمیمت مردم کهن دیار محروم کهگیلویه نسبت به رهبری، نظام اسلامی و آرمانهای والای انقلاب دارد و باید همه مسئولان کشوری و استانی قدردان این حضور باشند.

وی ادامه داد: رشد بالای بیکاری و محرومیت هیچ گاه لغزشی در جوانان این مرز و بوم در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبری آیت الله خامنه ای ایجاد نکرد و تا پای جان در این میدان خواهند ماند.

مردم کهگیلویه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ از سپاه پاسداران تا میدان مرکزی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ادامه داشت.

مردم دیار بلادشاپور با شعارهای کوبنده مرگ بر فتنه گر و مرگ بر استکبار حمایت همیشگی خود از ولایت فقیه را نشان دادند.

  • نویسنده : مالک آهنگ