مردم دیشموک مشکلات عدیده‌ای در حوزه شهری و شهرداری دارند/ شورا و شهرداری دنبال معجزه نباشید
مردم دیشموک مشکلات عدیده‌ای در حوزه شهری و شهرداری دارند/ شورا و شهرداری دنبال معجزه نباشید
حجت الاسلام رواند:نبودها و مشکلات منطقه بخاطر اختلافات در بخش است که با برنامه ریزی مدون و منظم و منسجم این مسئله رفع و در جهت خدمت به مردم گام برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر راوند در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار دیشموک اظهار کرد: انتظار می‌رود شهرداری که به کار گرفته می‌شود دنبال رفع معارضات مردم باشد و آنها را حل کند و توجه ویژه ای در این مورد داشته باشد.

وی با بیان اینکه، اگر از مزار شهدای خوش نام و به شهر نگاه کنیم کسی نمی‌گوید این شهر است ، افزود: جاهای خالیِ آنچنانی در شهر خیلی بد جلوه می‌کند.

رواند تصریح کرد: عده ای منتظر هستند تا نرخ زمین گران تر و با قیمت بیشتر بفروشند و انتظار می‌رود این عزیزان توسط شهرداری جریمه شوند و اولویت کاری در حوزه شهرداری همین مسئله باشد.

حجت الاسلام رواند تشریح کرد:طرح جامع شهری و حل مشکلات این‌حوزه در برنامه کاری قرار بگیرد، و با برنامه ریزی دقیق و جلسات متعدد در شهرستان و استان وپایتخت دنبال رفع مشکلات منطقه باشید.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه،شهرداری ما مصرف گراست ، گفت: باید وام گرفته شود و اشتغال زایی کنند  تا اینکه در شهرداری وشورا بنشینند منتظر معجزه باشند.

راوند ادامه داد: نبودها و مشکلات منطقه بخاطر اختلافات در بخش است که با برنامه ریزی مدون و منظم و منسجم این مسئله رفع و در جهت خدمت به مردم گام برداریم .

امام جمعه دیشموک گفت: اعضای شورا و شهردار سعی کنند با ارائه بیلان کاری و مدیریت و برنامه ریزی مدون در طول سال و ایجاد مبلمان شهری و فضای سبز در شهر عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ