مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود
مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند امروز امیدوار هستند. اگر مسائل مردم حل نشود چطور می توانیم ادعا کنیم که نظام اسلامی تحقق پیدا کرده است.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه بررسی پیشرفت اجرایی تفاهمنامه همکاری فی مابین سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد و خلق حماسه ملت ایران، لبیک به رهبر انقلاب بود.

وی بابیان این که مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود، ادامه داد: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند امروز امیدوار هستند. اگر مسائل مردم حل نشود چطور می توانیم ادعا کنیم که نظام اسلامی تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون تحقق مردم سالاری اسلامی حل مشکلات مردم امکان ندارد. مردمی که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند باید در این نظام اسلامی در صدر رسیدگی قرار داشته باشند.

سردار سلیمانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب دعوت کردند و همچنین سایر نهادها این کار را کردند، اتفاقات زیبایی رقم خورد. کار تمام نشده است و کار را باید ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند بسیج پاره تن مردم است و هیچگاه مسائل مردم را فراموش نکند. پایگاه های بسیج ورود پیدا کنند تا حامی یابی تکمیل شود. در بحث اشتغال که مسئله ای جدی است دولت به تنهایی نمی تواند آن را حل کند و بخشی از آن باید مردم پایه باشد و سایر نهادها هم مشارکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که با توافقنامه ای که امروز امضا خواهد شد همه استانها را فعال خواهیم کرد، تصریح کرد: اشتغال، تولید مسکن، محرومیت زدایی، حاشیه نشینی و غیره در آینده اهمیت دارد. بسیج ظرفیت های خوبی دارد. ماموریت ها را بطور جدی در آینده با محور قرار دادن جوانان پیگیری می کنیم.