مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای «دره وار فارتق»+تصاویر
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای «دره وار فارتق»+تصاویر
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل روستای دره وار فارتق برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مراسم سومین سالگرد شهادت” سردار حاج قاسم سلیمانی” در مسجد حضرت ابوالفضل العباس روستای دره وار فارتق برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک اظهار داشت:شهید سلیمانی نمونه بارز بصیرت‌مداری بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد و اجازه نداد عزت اسلام در جهان خدشه‌دار شود.

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی به خاطر اخلاص و دوری جستن از منافع شخصی در گیر و دار لابی‌گری و سیاست‌بازی نبود و با وجود موقعیت بسیار مهمی که داشت، هیچ‌گاه از آن ذره‌ای استفاده نمی‌کرد و همواره در خدمت محرومان و مستضعفان بود.

حجت الاسلام والمسلمین راوند افزود: حاج قاسم سلیمانی  به آرزویش که ” شهادت” بود رسید و همیشه از مقام معظم رهبری مدظله‌العالی درخواست دعای شهادت را برای خویش طلب می نمود؛ که محقق شد.

وی ضمن اشاره  به زندگی پربرکت و قابل تحسین شهید سلیمانی گفت : ما باید فرزندان خود را  با زندگی و مکتب حاج قاسم سلیمانی آشناکنیم و مکتب وی را الگوی آنها قرار دهیم تا ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی باشیم.

 

  • نویسنده : مالک آهنگ