مدیرکل آموزش و پرورش می‌ماند یا می‌رود/مصاحبه جایگزین‌ها انجام گرفت
مدیرکل آموزش و پرورش می‌ماند یا می‌رود/مصاحبه جایگزین‌ها انجام گرفت
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کدام شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، به نقل از یکی از سایت‌های محلی استان حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که از بدو سکانداریش بر این مجموعه طویل، همیشه زمزمه عزل وی در محافل سیاسی و عمومی بوده است.

عزت خواه از مدیرانی است که استاندار بار‌ها در برخی محافل بیان کرده که نیرو‌های انقلابی همچون دکتر هدایتخواه سفارش ایشان را کرده و یکی از گزینه‌ی مشترک بین آقایان روشنفکر، هدایتخواه بوده است و اولویت اول گزینه‌های جریان انقلابی بود.

براساس شنیده ها، پس از پیگیری‌های مخالفین برای عزل عزت خواه، همیشه دکتر هدایتخواه مانع عزل وی می شد.

از طرفی گفته می‌شود معامله‌ی واگذاری آموزش وپرورش به گچسارانی‌ها و علوم پزشکی به بویراحمدی‌ها بین آقایان روشنفکر و حسینی نماینده گچساران صورت گرفته است و آقای غلام نژاد را در این معامله عزل کردند.

نماینده بویراحمد بعد از عزل غلام نژاد، نماینده گچساران را دور زده و با نماینده کهگیلویه معامله می کند که عزتخواه را حفظ کنند و معاونین کهگیلویه‌ای موحد در اداره کل آموزش وپرورش همچون حجت دبیقی منصوب و جمالی محفوظ بماند و کسی که اینجا سرش بی کلاه ماند حسینی نماینده گچساران و استاندار بود.

حال با تایید صلاحیت غلامرضا تاجگردون در انتخابات و درخطر افتادنِ اعتبارِ نماینده گچساران و استاندار بین گچسارانی ها، آیا مدیرکلی یا معاونت‌های این سازمان ابرویشان را جمع خواهد کرد؟

جریان انقلابی بار‌ها خواستار عزل کورش دلشاد مدیر اصلاح طلب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد بوده اند، ولی عزتخواه این خواسته را براورد نکرده و فقط وعده وعید داده لذا از ایشان عبور کردند.

بر اساس اطلاعات دریافتی چهار گزینه برای جایگزینی عزتخواه در نظر گرفته شده و حتی گفته می‌شود فرایند مصاحبه را شده است.

آقایان حسن رضاپور مدیرکل کنونی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سید جلال رحیمی معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گزینه استاندار، آقای جمالی گزینه محمد موحد و دکتر مدبر گزینه دکتر هدایتخواه فرایند مصاحبه را طی کرده اند.

  • نویسنده : اهنگ
  • منبع خبر : سایت های محلی