محل ساختمان هلال احمر مشخص شد
محل ساختمان هلال احمر مشخص شد
عملیات ساخت ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی که از سال ۹۲ نیمه کاره رها شده بود، بعد از ۱۰ سال تعطیلی، در دست ساخت قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه  اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: پروژه ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی پس از ۱۰ سال تعطیلی جانی دوباره گرفت.

سید مسلم دردارنژاد افزود: این پروژه که از سال ۹۲ بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده بود با پیگیری های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مجوز و تاییدیه فنی جهت تکمیل پروژه را اخذ کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با پیگیری های شبانه روزی مدیر عامل، فرماندار شهرستان و نماینده جهت تامین اعتبار این پروژه اعتبار لازم با همکاری و مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارشناسان این سازمان اعتبار لازم تخصیص یافت.

دردارنژاد تصریح کرد: با توجه به دستور مدیرعامل و معاونت منابع و پشتیبانی و مسئول عمران جمعیت هلال احمر استان مصالح لازم خریداری شد و عملیات تکمیل پروژه از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی تصریح کرد: فعالیت اجرایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است و پروژه در دو هفته گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته و امیدواریم تا ابتدای تیرماه تکمیل و آماده بهره برداری شود.

یاداور می شود: جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و ساختمان این جمعیت تاکنون استیجاری بوده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ