متهم به قتل در دهدشت دستگیر شد/ راز کشف دو جسد در دره شور
متهم به قتل در دهدشت دستگیر شد/ راز کشف دو جسد در دره شور
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته و در پی کشف اجساد دو جوان، در منطقه دره شور حوالی شهر دهدشت، موضوع ، بطور ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته و در پی کشف اجساد دو جوان ، در منطقه دره شور حوالی شهر دهدشت، موضوع ، بطور ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
پایگاه خبری پلیس: این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل با اجساد دو مرد جوان که آثار شلیک گلوله بر روی بدن آنها مشهود بود، مواجه شدند افزود: ماموران پلیس آگاهی با محرز شدن وقوع قتل، دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با تعامل ماموران پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه و همکاری دستگاه مقتدر قضایی استان و شهرستان کهگیلویه ، در کمتر از ۲۴ ساعت با بررسی آثار و علائم به جا مانده و انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، فردی با هویت معلوم ، بعنوان مظنون اصلی قتل ، در یک عملیات غافلگیرانه در شهر دهدشت دستگیر نمودند.
جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه ؛ در جریان درگیری بین آنان حادثه قتل رخ داد در پایان خاطر نشان کرد: اسلحه بکار رفته توسط ماموران پلیس کشف و فرد قاتل در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و از مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


۶