متاسفانه بعضی از اعضای شورا فقط به دنبال مطامع و منافع شخصی، مالی و حب مقام اند
متاسفانه بعضی از اعضای شورا فقط به دنبال مطامع و منافع شخصی، مالی و حب مقام اند
طبیعی است حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیازمند اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت است.

حجت الاسلام سیادت  ظهر امروز جمعه (۵شهریور) در خطبه های نمازجمعه با موضوع تقوا و مکافات اعمال به توصیه امام علی ع در خطبه متقین به همام اشاره و عنوان کرد: در برابر خداوند، باتقوا و نیکوکار باش که خداوند با کسانی است که متقی و نیکوکار باشند.

خطیب جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه یکی از سنت ها و قوانین قطعی آفرینش، مسئله مکافات عمل است به آثار فردی و اجتماعی و معنوی و اخروی …اعمال نیک و بد از منظر قرآن کریم و حضرات معصومین علیهم السلام اشاره و بیان کرد: هر مصیبتی به شما رسد به خاطر اعمال است، (گندم از گندم بروید،جو ز جو) امام علی ع فرمودند هر مصیبت و بلایی که بر مومن نازل می‌شود، رحمت و امتحان است و برای گناهکاران تادیب و بیدار باش است.

امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به استعفای بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر پاتاوه اشاره و گفت: بنده طی دو نوبت با دعوت از اعضا در دفتر و بیش از چندین ساعت وقت گذاشتم و از نظر قرآن مجید و آیات و روایات و قانون وظایف آنان را تذکر دادم، اما متاسفانه بعضی از اعضای شورا فقط به دنبال مطامع و منافع شخصی، مالی و حب مقام بوده و لذا به فکر مردم نیستند.

وی افزود: اینجانب مراتب را از طریق نماینده محترم ولی فقیه در استان، دادستان محترم شهرستان دنا و سایر مدیران، پیگیری کردم که جلوی ناامنی و تکلیف این مردم که به آنها(منتخبین)شورای اسلامی اعتماد کردند و از اعتماد مردم سوء استفاده کردند اتمام حجت کردم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک هفته دولت به دولتمردان حزب الهی، جوان، قوی و مردمی و آرزوی موفقیت برای دولت جدید اظهار داشت: دولت سیزدهم با رای حداکثری وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت و لازم است اولآ این دولت باید دولت کار و خدمت جهادی باشد و همه می‌دانیم که این دولت وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن است، طبیعی است حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیازمند اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دولت باید دولت وفاق ملی باشد افزود: در طول ۱۲سال گذشته و با وقوع فتنه ۸۸ دو سال پایانی دولت دهم و ۸ سال دولت روحانی بر این گسست ها دامن زده است در نتیجه؛ دولتمردان باید یکصدا و هماهنگ باشند، بسته های برنامه ای اعلامی باید منطقی و اثربخش باشد و این دولت باید دولت متن واصل باشد نه دولت حاشیه و فرع که این مطالبه مهم رهبری و مردم است.

حجت الاسلام سیادت در فراز پایانی خطبه ها با تسلیت سالروز شهادت، شهیدان رجایی و باهنر به سخنی از امامین انقلاب اشاره و گفت: هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود و امام(ره) فرمودند؛ این قدر هیاهو راه انداختند برای جلوگیری از تروریست، آن قدر تبلیغ کردند که ایران تروریست پرور است، همه می دانیم ؛ استکبار مرکز تروریست است، اگر فوج فوج مردم را بکشند هیچ اشکالی نیست ، آمریکا؛ و مزدورانش به بهانه مبارزه با تروریسم کشورهای اسلامی را اشغال کردند. به حول وقوه الهی این دولت انقلابی با وحدت کلمه و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تمامی مشکلات را رفع و پیروزی همه جانبه را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/