ما باید با این شهدا پیمان ببندیم تا شرمنده این شهدا نباشیم‌
ما باید با این شهدا پیمان ببندیم تا شرمنده این شهدا نباشیم‌
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: اگر امروز مشکلاتی هستند ، اعتماد داشته باشیم و بدانیم که مشکلات رفع می شود و آینده ما درخشان خواهد بود.

به گزارش خبر دیشموک ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مجتمع آیه‌های مشهد با بیان اینکه موفقیت در برقراری امنیت کشور مرهون خون شهدا است، بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه اریم چرا که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مانند شهادت است.

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هجمه‌ فرهنگی دشمن، بیان کرد: ما در زمانی زندگی می کنیم که دشمن با شدت بیشتری هجمه فرهنگی، تهاجم فرهنگی و  شبیخون فرهنگی را به ما وارد می کند  و اگر ما به یاد شهادت نباشیم شاید نتوانیم در مقایل این هجمه‌ها مقاومت کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: اینکه تا امروز انقلاب اسلامی همه بحران ها را پشت سر گذاشته به برکت این شهادت‌ها است.

وی ادامه داد: امروز امنیت مثال زدنی و آرامش و پیشرفت های دانشمندان ما به برکت این شهدای عزیز ، هدایت امامین انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را ادامه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا فرقی نمی کنند. شهدای امنیت باشند یا شهدای مرز و البته شهدای عرصه مرز مظلومیت خاصی دارند. ما باید با این شهدا پیمان ببندیم تا شرمنده این شهدا نباشیم‌.

سردار اشتری با بیان اینکه در کشور بیش از ۱۴ هزار شهید و ۳۰ هزار جانباز داریم، اظهار کرد: بیش از یک هزار شهید در استان خراسان رضوی داریم و امروز میزبان بیش از ۵۰۰ خانواده شهید هستیم.

وی با اشاره به فداکاری های شهدا و به ویژه سردار سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با ولایت مداری، اخلاص و توکل به خدا به این جایگاه رسید و توصیه ما به مسئولین ادامه این راه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رمز موفقیت رزمندگان را  توکل به خدا، اخلاص و ولایت مداری رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود:  رزمندگان ما اعتماد و اعتقاد قوی داشتند و ما هم باید این اعتماد را داشته باشیم.  اگر امروز مشکلاتی را دیدیم ، اعتماد داشته باشیم و بدانیم که مشکلات رفع می شود و آینده ما درخشان خواهد بود.

سردار اشتری ادامه داد: خیلی مشکلات داریم ، خصوصا مردمی که در طبقات پایین اقتصادی قرار دارند اما امید داریم که به پیروزی خواهیم رسید و انشالله پیروزی از آن مسلمانان است.

انتهای پیام /م