مانور قاچاقچیان در منطقه / کشف دام، دستگاه گنج یاب، گازوئیل و برنج قاچاق
مانور قاچاقچیان در منطقه / کشف دام، دستگاه گنج یاب، گازوئیل و برنج قاچاق
فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری ۴ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان در بخش دیشموک در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام قاچاق مشکوک شدند و از آن ۴۷ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند کشف کردند.
سرهنگ موسوی ارزش تقریبی این دام ها را ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
وی همچنین از ۲۰۰ کیسه برنج ده کیلویی قاچاق با وزن ۲ تن به ارزش ۷۶۰ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی وانت باری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب غیر مجاز قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ موسوی از کشف گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گازوئیل قاچاق با یک دستگاه خودروی باری در جاده دهدشت _ اسفندان ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی با هماهنگی قضایی با دایر کردن ایست بازرسی در این جاده و توقف این خودرو ۸۰۰ گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون ریال کشف کردند.
موسوی افزود: راننده دستگیر و به مراجع قضای تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ