مانور بزرگ مقابله با مخاطرات طبیعی / آمادگی ادارات خدمات رسان در دیشموک
مانور بزرگ مقابله با مخاطرات طبیعی / آمادگی ادارات خدمات رسان در دیشموک
با حضور دستگاه های خدمات رسان در شهر دیشموک مانور بزرگ مقابله با مخاطرات طبیعی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با همکاری ادارات خدمات رسان در دیشموک و مساعدت ویژه آموزش و پرورش ، مانور بزرگ مقابله با مخاطرات طبیعی در شهر دیشموک برگزار شد.

در آستانه هفته هلال احمر و روز ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر این مانور بزرگ با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و خانه هلال شهدای دیشموک در شهر دیشموک و در دبیرستان دخترانه مدرسه فاطمه زهرا (س) برگزار گردید.

 

لازم بذکر است: این برنامه باحضور دستگاه های خدمات رسانِ گاز، اداره برق ،آتش نشانی و شبکه بهداشت و درمان و با همکاری شورای شهر ، حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع) ، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)  برگزار شد و دیگر ادارات با توجه به شرایط کاری از عدم حضور خود عذرخواهی کردند.

 

گفتنی است در این مانور برنامه هایی از قبیل ، حمل و انتقال مصدوم ، پناه گیری ، خروج اضطراری ، اطفای حریق ، برپایی اسکان اضطراری ،کمک های اولیه و ارزیاب صورت گرفت.

 

ضمن تشکر از همکاری تمام دستگاه های خدمات رسان و دیگر ادارات در شهر دیشموک هدف از این کار آمادگی تمام ادارات خدمات رسان منطقه جهت مقابله با مخاطرات طبیعی بود که به نحو احسن و با همکاری های لازم مجموعه های مختلف صورت پذیرفت.

 

لینک مشاهده فیلم در آپارات :

https://www.aparat.com/v/GILhf

………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ