مادر شهید پیلسته: گلزار شهید ساماندهی شود/آهنگ:در خدمت خانواده‌های شهدا و مردم بوده و هستم و دنبال گرفتن امتیاز و منافع شخصی نبودم /مدیرکل بنیاد شهید: پشت‌میزنشین نیستم،دستور می‌دهم سریعامشکلات بررسی شود+تصاویر
مادر شهید پیلسته: گلزار شهید ساماندهی شود/آهنگ:در خدمت خانواده‌های شهدا و مردم بوده و هستم و دنبال گرفتن امتیاز و منافع شخصی نبودم /مدیرکل بنیاد شهید: پشت‌میزنشین نیستم،دستور می‌دهم سریعامشکلات بررسی شود+تصاویر
مدیر خبر دیشموک گفت: وظیفه ام بود فقط به عنوان خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشم و مشکلات مردم را انعکاس بدهم.

به گزارش خبر دیشموک،  وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک و از فعالان حوزه رسانه و فرهنگی، اجتماعی و مالک آهنگ سردبیر پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک و مسئول خانه هلال احمر دیشموک در ادامه دیدارهای خود با خانواده های شهدای دیشموک، با مادر شهید پیلسته در روستای رودایک دیدار کردند.

خانواده شهید پیلسته در این دیدار خواهان توجه بیشتر مسئولان شدند، و اظهار داشتند: گلزار شهید باید ساماندهی شود و راه ارتباطی منتهی به گلزار مطهر شهید پیلسته آسفالت شود.

آهنگ: در جایگاه رسانه‌ای در خدمت خانواده‌های شهدا و عموم مردم بوده و هستم و دنبال گرفتن امتیاز و منافع شخصی نبودم

وحید آهنگ در دیدار مادر شهید پیلسته با بیان اینکه، تصمیم گرفتم بر حسب وظیفه، هرازچندگاهی به دیدار یکی از خانوادهای شهدا مشرف شوم، اضافه کرد: به عنوان نوکر مردم و فعال حوزه رسانه، فرهنگی و اجتماعی ضمن اینکه در جهت پوشش برنامه های حوزه ایثار و شهادت کوتاهی نمی کنم، بلکه افتخار نصیبمان هست که به دیدار خانواده های شهدا رفته و از شما مادران و پدران معظم شهدا تجلیل کنیم، چرا که ما آرامش و امنیت خویش را مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک اذعان کرد:  مسئول نهاد، دستگاه و سازمان و اداره ای نیستم که قول و وعده بررسی و رفع مشکلات خانواده های شهدا را بدهم، ولی تلاش من این است مسائل را به مسئولان انتقال دهم که توسط مسئولان مورد بررسی قرار بگیرد و به خانواده های معظم شهدا توجه ویژه شود.

آهنگ با اشاره به اینکه، سالهاست در حوزه رسانه و برنامه های فرهنگی- اجتماعی در جهت خدمت به مردم و در این راستا با مسئولان مختلفی تعامل دارم؛افزود: اما هرگز تلاش نکردم از جایگاه ام سوء استفاده کنم وبواسطه ی جایگاه رساانه ای خود،؛کمک بلاعوض و یا وام کم بهره بگیرم !.

آهنگ اضافه کرد: تا الان که خدمت شما هستم در این مدت۳۳ ساله عمرم حتی یک وام ۱۰میلیون تومانی از هیچ شخص و نهاد و دستگاهی نگرفته و بیکار هم بودم.

مدیر خبر دیشموک گفت: وظیفه ام بود فقط به عنوان خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشم و مشکلات مردم را انعکاس بدهم.

وحید آهنگ خطاب به مادر شهید پیلسته گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا بویژه دیدار و تجلیل از پدران و مادران شهدا را وظیفه، واجب و یک افتخار بزرگ میدانم.

وی خاطرنشان کرد: رسالت رسانه خبر دیشموک در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل اینده خواهد بود و این مسیر را همواره ادامه می دهیم.

مدیر پایگاه خبری خبر دیشموک بیان کرد: دیدار با مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و در واقع رحمت خداوند شامل حال ما شده است که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

مالک آهنگ سردبیر پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک و مسئول خانه هلال احمر در منطقه گفت: طی یکسال اخیر چند مستند کوتاه و  گزارشات خبری مختلف از یادواره های شهدا تهیه و منتشر کردم و هدف از این کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده های شهدا در منطقه بود.

مدیرکل بنیاد شهید: پشت‌میزنشین نیستم،دستور می‌دهم سریعامشکلات بررسی شود

در ادامه رضا پارسیان نژاد فرزند شهید خدامراد پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی تلفنی با خبر دیشموک اظهار کرد: مدیر پشت میز نشین نیستم و تلاشم این است در کنار خانواده های شهدا باشم و مشکلاتشان را از نزدیک بررسی کنم.

وی در رابطه با مشکلات خانواده شهید پیلسته در روستای رودایک افزود: در اسرع وقت دستور بررسی مسائل مربوط به خانواده شهید پیلسته را میدهم.

این رسانه خبری از همکاری دهیار جوان و فعال روستای رودایک در جهت  دیدار با خانواده شهید پیلسته، تقدیر و تشکر ویژه می نماید.

گزارش-عکس:وحید آهنگ-مالک آهنگ

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ