لیستی برای دور زدن دولت مردمی در کهگیلویه و بویراحمد/آن‌هایی که برای ماندن تغییر چهره داده‌‌‌اند
لیستی برای دور زدن دولت مردمی در کهگیلویه و بویراحمد/آن‌هایی که برای ماندن تغییر چهره داده‌‌‌اند
در این لیست نام کسانی هم دیده می‌شود که سینه‌چاک فرد یا افراد خاص در استان بوده و خاطره فحاشی‌ها و بی‌انصافی‌های آن‌ها نسبت به نیروهای انقلابی و مومن هرگز از اذهان بیرون نخواهد رفت.
به گزارش خبر دیشموک فارس از یاسوج؛ به تازگی لیستی از مدیران احتمالی آینده استان در برخی رسانه‌ها منتشر شده که بیش از ۸۰ درصد آنها هیچگونه سنخیتی با گفتمان دولت مردمی آیت الله رئیسی ندارند.

افرادی که در هشت سال گذشته در منصب ریاست معاونت و کارشناسان مسئول و کارشناس بوده‌اند و با مدیریت ضعیف آنها استان به چنین حال و روزی افتاده است.

بعضی افراد که گماشته و مطیع و فرمانبردار فرد خاص در استان بوده و بیشترین بی‌عدالتی و بی‌انصافی را در حق نیروهای انقلابی روا داشتند.

در این لیست نام کسانی دیده می‌شود که گاها سینه‌چاک فرد یا افراد خاص در استان بوده و خاطره فحاشی‌ها و بی‌انصافی‌های آن‌ها نسبت به نیروهای انقلابی و مومن هرگز از اذهان بیرون نخواهد رفت.

داستان ظلم به نیروهای انقلاب در ۸ سال اخیر هرگز از یاد نخواهد رفت زیرا از بین برخی از گزینه های احتمالی لیست مذکور افرادی بودند که بیشترین فشار را به نیروهای انقلابی وارد کردند حتی از میز و صندلی برای نشستن آنها در ادارات دریغ می‌کردند و امروز داعیه‌دار مدیریت دولت مردمی در استان شده‌اند.

از سوی دیگر نام برخی افراد به عنوان گزینه پیشنهادی دیده می‌شود که در هشت سال اخیر سکوت مطلق پیشه کرده و در برابر هرگونه بی انصافی و بی عدالتی مانند استخدام‌های فله‌ای و منطقه‌ای و انتصابات مسئله‌دار کوچکترین واکنشی نداشتند و به قولی تماماً سایلنت بودند.

هر چند در همین لیست نام اندک افرادی دیده می‌شود که در هشت سال خفقان اداری مواضع انقلابی علیه بی انصافی و بی عدالتی‌ها داشتند که البته تعداد آنها در این لیست بسیار اندک و انگشت‌شمار است.

به هر حال نیروهای انقلاب در استان و هر سه نماینده که خود از نیروهای جریان انقلاب هستند باید در برابر هرگونه نفوذ ساکت ننشیند و البته در موقع مقتضی در صورت هرگونه تحرک از سوی نفوذی‌ها قطعاً آدرس و عملکرد ۸ ساله این افراد آشکار خواهد شد هر چند معتقدیم باید شایسته سالاری اصل اول و اولویت‌دار در گزینش مدیران دولت مردمی باشد اما مهمتر از آن جلوگیری از نفوذ افرادی است که هم کارنامه روشنی در خدمت به مردم نداشته و هم مطیع و فرمانبردار فرد و افراد خاص در استان بودند و اکنون برای دور زدن دولت انقلابی به فکر تغییر چهره هستند.

انتهای پیام/