قهوه خانه ها مدیریت شوند، نوجوان مذهبی را معتاد کردند/ طیبی و بهمئی از اتفاق اخیر به شدت غمگین اند+تصاویر
قهوه خانه ها مدیریت شوند، نوجوان مذهبی را معتاد کردند/ طیبی و بهمئی از اتفاق اخیر به شدت غمگین اند+تصاویر
امام جمعه دیشموک شهادت اخیر حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان  را ادامه ظلم های غزه دانست و افزود : آنها در فلسطین نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و همانطور که در غزه شکست خوردند ، در منطقه هم غرق خواهند شد و به اهداف خود نخواهند رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به مسئله” ارث” در منطقه اذعان داشت : بعضی از مردم با مراجعات مکرر نسبت به تقسیم بندی ارث بین فرزندان گلایه های شدیدی دارند و باید توجه داشته باشیم که خلاف شرع و گناه کبیره هست که بین دختر و پسر فرق می گذاریم با وجود اینکه سهم الارث ها مشخص هست.

امام جمعه دیشموک بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر را یک اشتباه بزرگ برشمرد و بیان نمود : مسئله رانندگی در شهر و تردد موتور سیکلت ها و ماشین هایی که باعث آزار و اذیت مردم می‌شوند و گواهینامه ندارند یک جرم هست که باید جلوی این کار گرفته شود، نیروی انتظامی توجه ویژه دارند ، باید ما مردم هم کمک کنیم تا آسایش و آرامش شهر و بخش تحت تاثیر قرار نگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند متذکر شد: پدران و مادران در تربیت فرزندان کوتاهی می کنند و متأسفانه فرزندان به مسیرهای منحرفی هدایت شدند.
امام جمعه دیشموک افزود : قهوه خانه ها معضل بزرگی در منطقه هستند و در تمام ساعات شبانه روز فعالیت میکنند، انتظار می رود مردم و مسئولان در اين زمینه دقت ویژه داشته باشند.

خطیب نماز عید فطر در دیشموک ادامه داد : گسترش قهوه خانه ها در روستا جای سوال دارد و باید هر چه زودتر به این مسئله ورود شود، زیرا نوجوانی که تا چند روز پیش در پی عبادت و راز و نیاز با خدا بود با گرایش به سمت قهوه خانه ها، سیگار به دست گرفته و در شهر میچرخد.

امام جمعه دیشموک گفت : اگر قهوه خانه ای هم خلاف نمی کند باید ساعت کاری آن مدیریت شود و باید نهادهای نظارتی ورود کنند.
حجت السلام راوند حمله ارازل  اوباش به منطقه ما را یک فاجعه تاریخی دانست و بیان کرد : وقتی یک سید مومن،انقلابی و مذهبی با زبان روزه توسط ارازل  اوباش به قتل می رسد ، باعث ناراحتی دو بخش دیشموک و چاروسا شده و مردم قلعه رئیسی از مردم دیشموک بیشتر غمگین بوده و خواهان برخورد قاطع با متخلفین و مجرمین هستند.

امام جمعه دیشموک خطاب به سادات جلیل القدر امامزاده میرسالار علیه‌السلام گفت : این بخش از بی قانونی ضربات سنگینی طی سال‌های اخیر خورد و انتظار می رود بصورت قانونی پیگیر این کار قبیح و ناجوانمرادانه باشند تا آسایش و آرامش مردم به خطر نیفتد.
حجت السلام رواند کلاهبرداری های اینترنتی و فضای مجازی در منطقه به ویژه توسط دانش آموزان را بی سابقه دانست و تصریح کرد: کلاهبرداری های فضای مجازی مردم را از پای در آورد و این دزدی ها و “اد” زن ها مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی مردم را دوچندان کرده که امید می رود مسئولان امنیتی و اطلاعاتی به این قضیه هم ویژه ورود و با متخلفان برخورد صریح صورت بگیرد.
امام جمعه دیشموک در پایان شهادت اخیر حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان  را ادامه ظلم های غزه دانست و افزود : آنها در فلسطین نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و همانطور که در غزه شکست خوردند ، در منطقه هم غرق خواهند شد و به اهداف خود نخواهند رسید.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ